Group Policy Client?

William

Group Policy Client?
Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje, betreft het inloggen in windows vista.
Wanneer ik in mijn account wil inloggen.. geeft ie aan.. dat dit door Group
Policy Client wordt verhinderd.. Dus ik kan niet inloggen. Nu heb ik het
geprobeerd door de veilige modus te starten.. klik ik dan op mijn icoontje..
vul mijn wachtwoord in.. en slaat gelijk over op afmelden.. en ik zit weer in
het inlog menu..
Wie weet wat dit is, en wat ik er aan kan doen, om weer in mijn account te
komen.
Alvast bedankt!

Groeten William

Re: Group Policy Client?
William schreef op 30-10-2008 12:21:
> [...]
> het inlog menu..
> Wie weet wat dit is, en wat ik er aan kan doen, om weer in mijn account te

Kun je (als je opstart in Veilige Modus) nog wel met een ander
beheeraccount of met het account Administator inloggen?
zie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1272347
What is this error: "The Group Policy Client service failed the logon."

William

Re: Group Policy Client?
Ja, ik kan wel in andere accounts komen, ik kan verder net zoveel als het
andere account.. maar ik mis een hele berg gegevens, wat ik wel had in mijn
andere account.

William schreef op 30-10-2008 13:13:
> Ja, ik kan wel in andere accounts komen, ik kan verder net zoveel als het
> andere account.. maar ik mis een hele berg gegevens, wat ik wel had in mijn
> andere account.

Mooi, dan zou ik maar een nieuw account (profiel) aanmaken en de oude
gegevens daarheen copieren, zie:
http://windowshelp.microsoft.com/Win...2001e1043.mspx

Marius

Re: Group Policy Client?

"William" <William@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> Ja, ik kan wel in andere accounts komen, ik kan verder net zoveel als het
> andere account.. maar ik mis een hele berg gegevens, wat ik wel had in
> mijn
> andere account.

Heb je soms via Windows update de optionele update KB943729 Clientextensies
vam groepsbeleidsvoorkeuren geïnstalleerd?
Kan je deze update niet ongedaan maken?