windows mail

Dennis

windows mail
kan de bijlage van mijn e mails niet open maken heb al gekeken bij
beveiliging en het vinkje van er uit gehaald van het openene van mails die
mogelijk virus bevatten maar ik kan de bijlage nog steeds niet openen
Marius

Re: windows mail

"Dennis" <Dennis@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> kan de bijlage van mijn e mails niet open maken heb al gekeken bij
> beveiliging en het vinkje van er uit gehaald van het openene van mails die
> mogelijk virus bevatten maar ik kan de bijlage nog steeds niet openen

Om wat voor soort bijlage gaat het, c.q. welke extensie heeft de bijlage.
Er zijn bepaalde bestandstypen die je niet als bijlage kunt versturen en
voor bepaalde bestandstypen geldt dat er een programma aan die extensie
gekoppeld moet zijn om het bestand überhaupt te kunnen opnenen.
Als je bijvoorbeeld geen Powerpoint op je computer hebt, kun je bestanden
van het type .ppt of .pps niet openen. Je zult dan eerst een viewer op je pc
moeten installeren.

Re: windows mail
Dennis schreef op 30-10-2008 8:14:
> kan de bijlage van mijn e mails niet open maken heb al gekeken bij
> beveiliging en het vinkje van er uit gehaald van het openene van mails die
> mogelijk virus bevatten maar ik kan de bijlage nog steeds niet openen

Je bent wel heel erg vaag (Foutmelding? Soort bijlage? Opslaan gaat ook
niet? enz. ).
Als je Norton hebt zou dit kunnen helpen:
Norton Internet Security Opties->Realtime beveiliging->Algemene
instellingen-> Microsoft Office-documenten beveiligd houden-> Scannen op
Microsoft Office-documenten inschakelen (vereist Microsoft Office 200 of
hoger) : hier het vinkje weghalen.

Dennis

Re: windows mail
ik kan de bijlage niet openen en opslaan ik denk zelf dat de instelling niet
goed staat en pouwer point is wel ingesteld dus dat moet het ook niet zijn
als ik dan naar mijn provider gaat via internet kan ik wel de bijlage
openmaken dus het ligt niet aan de laptop maar echt aan windows mail ik heb
geen outlook
Dennis

"karelV" wrote:

> [...]
> instellingen-> Microsoft Office-documenten beveiligd houden-> Scannen op
> Microsoft Office-documenten inschakelen (vereist Microsoft Office 200 of

kan trouwen ook niet als ik op een andere plaats internet wel e mail
ontvangen maar niet versturen moet dan via internet provider oproepen

"karelV" wrote:

> [...]
> instellingen-> Microsoft Office-documenten beveiligd houden-> Scannen op
> Microsoft Office-documenten inschakelen (vereist Microsoft Office 200 of

Jan Besar

Re: windows mail
Op Fri, 31 Oct 2008 00:53:01 -0700, Dennis
> [...]

>als ik dan naar mijn provider gaat via internet kan ik wel de bijlage
>openmaken dus het ligt niet aan de laptop maar echt aan windows mail ik heb

Je hebt nog een probleen!
Jouw toetsenbord is defekt. De leestekens werken namelijk niet :-(
--

Het weer in de Zaanstreek
http://www.weatherlink.com/user/pa0oke/

Re: windows mail
Dennis schreef op 31-10-2008 8:53:
> [...]
> als ik dan naar mijn provider gaat via internet kan ik wel de bijlage
> openmaken dus het ligt niet aan de laptop maar echt aan windows mail ik heb

Het gaat er niet om of je wel of geen Outlook hebt, maar of je dat
verh*pte Norton hebt.

Re: windows mail
Dennis schreef op 31-10-2008 8:58:
> kan trouwen ook niet als ik op een andere plaats internet wel e mail
> ontvangen maar niet versturen moet dan via internet provider oproepen

Dat klopt. Als je ergens anders bent kun je alleen maar mail verzenden
door SMTP-server (server voor uitgaande mail) in te stellen van de
provider waarmee je dáár verbonden bent.
[extra - accounts - eigenschappen email-account - tab servers]

Dennis

Re: windows mail
ik heb geen norton, ik gebruik avast voor virus.
voor het verzenden van mails op een andere plaats heb ik begrepen dank je wel
maar nu nog mijn bijlage openen ik heb geen office alleen maar microsoft
powerpoint

"karelV" wrote:

> Het gaat er niet om of je wel of geen Outlook hebt, maar of je dat
> verh*pte Norton hebt.

Re: windows mail
Dennis schreef op 31-10-2008 12:25:
> [...]
> maar nu nog mijn bijlage openen ik heb geen office alleen maar microsoft

Heb je alleen problemen met powerpoint-bestanden (.pps en .ppt) of ook
met andere soorten bijlagen?