Plugin voor Windows Media Player

Rob

Plugin voor Windows Media Player
Hallo,

Ik wil een filmpje bekijken van het programma Radar, maar dat heeft de
extentie .wmv.
Heb al van alles geprobeerd, maar WMP kan hem niet afspelen en krijg de
mededeling dat de bestandindeling niet klopt.
Heb bij standaardprogramma's voor WMP wel degelijk .wmv aangevinkt staan,
maar het lukt maar niet.
Wie heeft hiervoor een oplossing? Het bestand heet overigens streams.wmv.
Bvd voor hulp,
Rob.

Jan V

Re: Plugin voor Windows Media Player

"Rob" <r.derooNOSPAM@hccnet.nl> schreef in bericht
> [...]
> maar het lukt maar niet.
> Wie heeft hiervoor een oplossing? Het bestand heet overigens streams.wmv.

Mogelijke oplossing (van KarelV):

K-lite codec pack, meestal is de standard version genoeg.
Hier te downloaden:
http://www.free-codecs.com/K_Lite_Co...k_download.htm

--
Jan V

Rob

Re: Plugin voor Windows Media Player

"Jan V" <Jan@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> "Rob" <r.derooNOSPAM@hccnet.nl> schreef in bericht

> Mogelijke oplossing (van KarelV):
>
> K-lite codec pack, meestal is de standard version genoeg.
> [...]

Ik heb het codecpack gedownload en geinstalleerd, maar helaas dat
..wmv-bestand dat door het tv-programma Radar op hun site wordt aangeboden
wil niet afspelen. Het bestand komt niet overeen met de bestandsindeling van
WMP.
Misschien nog andere suggesties?
Bvd voor de moeite,
Rob.

Rob schreef op 30-10-2008 0:48:
> [...]
> staan, maar het lukt maar niet.
> Wie heeft hiervoor een oplossing? Het bestand heet overigens streams.wmv.

Controleer of bij Standaardprogramma's -> 'Een bestandstype ...
koppelen' de extensie .asf ook aan Windows Media Player is toegewezen.

En als je nog andere mediaspelers (VLC bijvoorbeeld) geinstalleerd hebt,
bij die programma's .wmv en .asf *niet* aanvinken.

Rob

Re: Plugin voor Windows Media Player

news:8e923$49098f43$5353d4bc$6676@cache110.multika bel.net...

> [...]
>
> En als je nog andere mediaspelers (VLC bijvoorbeeld) geinstalleerd hebt,
> bij die programma's .wmv en .asf *niet* aanvinken.

Karel ik begrijp hiervan niets. Heb jouw raad ook opgevolgd, maar helaas
blijf dezelfde mededeling krijgen van WMP.
Heb je misschien nog andere suggesties?
Bvd voor alle moeite,
Rob.

Rob schreef op 30-10-2008 13:07:

> [...]

> Karel ik begrijp hiervan niets. Heb jouw raad ook opgevolgd, maar helaas
> blijf dezelfde mededeling krijgen van WMP.

Ik heb eens wat zitten kijken op
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending
maar dat zijn allemaal Flashplayer filmpjes. Heb jij dus wel Adobe
Flashplayer geinstalleerd? Wat zeggen de filmjes op www.youtube.nl er van?
Kun je die streams.wmv eens opslaan en de inhoud daarvan in een bericht
laten zien?