Installatie KB53839 gaat iedere keer fout

Potlood

Installatie KB53839 gaat iedere keer fout
Mijn automatische updates probeert al weken de update KB53839 te installeren.
Iedere keer geeft hij aan dat deze als enige niet lukt met foutcode: 8000FFFF

Hoe kan dit? Ik heb de installatie ook al eens gedaan zonder zonealarm
firewall maar dat maakt geen verschil...

Re: Installatie KB53839 gaat iedere keer fout
Potlood schreef op 29-10-2008 17:03:
> [...]
>
> Hoe kan dit? Ik heb de installatie ook al eens gedaan zonder zonealarm
> firewall maar dat maakt geen verschil...

Zie: http://www.vistabits.nl/probleemoplo...ate_errors.htm

[en KB53839 bestaat niet ... typfoutje?]

Leen

Re: Installatie KB53839 gaat iedere keer fout
Probeer 'm eens handmatig te downloaden en dan te installeren.
Het wil wel eens gebeuren dat het of lukt, of dat je een echte foutmelding
krijgt waar je iets mee/aan kunt doen.
Het is een beetje droevig dat er nog steeds gewerkt wordt met die
belachelijke foutcodes, dat blijkt maar weer eens.

--

Have a nice day!
Leen

"Potlood" <Potlood@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> firewall maar dat maakt geen verschil...

Potlood

Re: Installatie KB53839 gaat iedere keer fout
Het werkt met de tip van karelV!!

Potlood schreef op 29-10-2008 18:01:
> Het werkt met de tip van karelV!!

Nou, mijn tip ..., van Mamamegs zou ik liever zeggen. Staat
www.vistabits.nl nog niet bij jouw favorieten?

J van steijn

Re: Installatie KB53839 gaat iedere keer fout

Ik heb sinds 16 oktober 13 updates niet kunnen installeren met de foutcode
8000FFFF. Ook ik heb alles geprobeerd zoals de hele beveiliging uit te zetten
en daarna handmatig de updates te installeren en tevens alle oplossingen
aangegeven door Div. Helpfuncties, niets hielp.

J van steijn schreef op 17-11-2008 15:31:
> [...]
> en daarna handmatig de updates te installeren en tevens alle oplossingen
> aangegeven door Div. Helpfuncties, niets hielp.

Enkele suggesties:
http://ask-leo.com/what_is_error_800...ta_update.html

Re: Installatie KB53839 gaat iedere keer fout
Op maandag 17-11-2008 tiepte J van steijn de volgende wijze woorden :

Helpt dit:
http://vistabits.nl/probleemoplossin...ate_errors.htm

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl