vreemde foutmelding

Fritz Deneken

vreemde foutmelding
Met behulp van Visual Basic heb ik een progje gemaakt dat in het kort het
volgende doet:
Op het scherm verschijnt een venster met daarin een aantal knoppen die
ieder verwijzen naar een programma. Door op zo'n knop te klikken wordt het
corresponderende programma gestart. Dit werkt perfect op één uitzondering
na.
Als ik klik op de knop voor het programma "Disk Director" krijg ik de
foutmelding: E1000101F4 : U bent niet bevoegd dit programma te starten"
Voor de goede orde: Als ik in 'veilige modus' werk krijg ik deze fout
melding *niet* en ook
als ik het vanuit de verkenner werk gaat alles van een leien dakje.
Mijn vraag: weet iemand hoe ik de bevoegdheden aan moet passen.
Bij voorbaat dank!
fritz

Re: vreemde foutmelding
Fritz Deneken schreef op 29-10-2008 8:38:
> [...]
> als ik het vanuit de verkenner werk gaat alles van een leien dakje.
> Mijn vraag: weet iemand hoe ik de bevoegdheden aan moet passen.

En als je je eigen menu-programma'tje opstart als Administrator
(rechtsklik - uitvoeren als Admin ). Verschil?

Fritz Deneken

Re: vreemde foutmelding

news:11197$490822ef$5353d4bc$12107@cache100.multik abel.net...

> En als je je eigen menu-programma'tje opstart als Administrator
> (rechtsklik - uitvoeren als Admin ). Verschil?

Die kans krijg ik dus niet! Het eerste wat ik te zien krijg is de genoemde
foutmelding,
daarna kan ik dat scherm met de foutmelding alleen nog maar sluiten
Fritz

Re: vreemde foutmelding
Fritz Deneken schreef op 29-10-2008 10:26:

> [...]

> foutmelding,
> daarna kan ik dat scherm met de foutmelding alleen nog maar sluiten

Is de foutcode inderdaad E1000101F4? Geen typfoutje?

Fritz Deneken

Re: vreemde foutmelding

news:2ae27$490835f0$5353d4bc$32679@cache110.multik abel.net...

> Is de foutcode inderdaad E1000101F4? Geen typfoutje?

Ja, sorry, het moet zijn: E000101F4
Zegt mij overigens ook niets!
Fritz

Re: vreemde foutmelding
Fritz Deneken schreef op 29-10-2008 13:24:

> news:2ae27$490835f0$5353d4bc$32679@cache110.multik abel.net...

> Ja, sorry, het moet zijn: E000101F4
> Zegt mij overigens ook niets!
> Fritz

Ik heb nu even geen tijd, maar zie deze linkks, wie weet krijg je een
helder idee ;-)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...G=Zoeken&meta=