Virusscanner.

Evelien

Virusscanner.
Hallo.
Ik heb een nieuwe laptop van Asus.
Daar heb ik mijn oude avast virusscanner opgezet en hoop dat het goed is.
Maar nog geen sygate omdat men mij vertelde dat die niet nodig was.
Nu kreeg ik deze week een mailtje met een juxbox vol muziek.
Die speelt perfect af op mijn nieuwe laptop.
Maar als ik op mijn oude pc iets wil afspelen (uit die mail)
dan lukt dat niet daar zit kaspersky op zou het daar aan liggen?
zelfs als ik die heb uitgeschakeld speelt ie niks af.
Mijn oude vaste pc is ook vista en Acer.
Is Kaspercky nu nodig of zal ik die er ook maar afgooien.
Is Avast eigenlijk nog goed?
Hartelijke groet Evelien

Rob

Re: Virusscanner.
"Evelien" <Evelien@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Mijn oude vaste pc is ook vista en Acer.
> Is Kaspercky nu nodig of zal ik die er ook maar afgooien.

Ik vind Avast een van de beste gratis anti virus programma.
Maar dat is natuurlijk wel persoonlijk.
mvg
Rob

RL

Re: Virusscanner.

"Rob" <rob.beijersbergen@geitmail.com> schreef in bericht
> "Evelien" <Evelien@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
>>

> Ik vind Avast een van de beste gratis anti virus programma.
> [...]

Hallo,

Ik gebruik nu ook Avast.
Maar ik krijg telkens onderaan die schermpjes die aangeven
welke actie ondernomen wordt.
Nu wil ik die graag uitschakelen maar ik vind die optie maar niet.
Kan iemand me op weg helpen?

alvast bedankt
RL

Rob

Re: Virusscanner.
RL schreef op 18-11-2008 :
> [...]

> welke actie ondernomen wordt.
> Nu wil ik die graag uitschakelen maar ik vind die optie maar niet.

Bedoel je de rode of blauwe meldingen?

--
Rob

** Wie niet dwaalt wordt nooit verstandig. **

news:cc617$492447c5$5ed0ac12$25522@cache3.tilbu1.n b.home.nl...

> Bedoel je de rode of blauwe meldingen?
>
> --
> Rob
>
> ** Wie niet dwaalt wordt nooit verstandig. **

Hallo Rob,

Ik bedoel de blauwe meldingen.

mvg
RL

Rob

Re: Virusscanner.
RL drukte met precisie uit :
> "Rob" <rob.beijersbergen@geitmail.com> schreef in bericht
> [...]

Die moet je niet willen weghalen, dat zijn de virusdatabase updates
en/of programma's updates.

--
Rob

** Hoe groter het ego, hoe kleiner de geest. **

news:b6332$492463b3$5ed0ac12$17419@cache1.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]

> --
> Rob
>
> ** Hoe groter het ego, hoe kleiner de geest. **

Bedankt.
RL