(op)startproblemen

JeePee

(op)startproblemen
Telkens als ik Windows Vista opstart springt het scherm op een gegeven moment
op blauw met een aantal foutmeldingen, bijv. 0x000000F4. Steeds een andere
foutmelding. Achter die foutmelding staan nog drie foutmeldingen tussen
haakjes.
Als ik dan opnieuw opstart gaat het in 7 van de 10 gevallen goed, de andere
keren pas na drie keer opstarten.
Wat is dit voor een probleem. Ik weet zeker dat het niet aan de hardware
ligt, want die is getest.
Nog een vraagje: zit Nero Startsmart Essentials standaard bij Windows Vista
home premium?
QPC

Re: (op)startproblemen

"JeePee" <JeePee@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> ligt, want die is getest.
> Nog een vraagje: zit Nero Startsmart Essentials standaard bij Windows

Ik kan je alleen een antwoord op het 2e deel van jouw vraag geven, nee, Nero
Essentials zit niet standaard bij Vista, maar wordt geleverd bij nieuwe
DVD-branders van bepaalde merken.

JeePee

Re: (op)startproblemen
Bedankt voor de reactie, nu nog het grootste probleem oplossen....

"QPC" wrote:

> [...]

> Essentials zit niet standaard bij Vista, maar wordt geleverd bij nieuwe

Blackbird

> [...]

> ligt, want die is getest.
> Nog een vraagje: zit Nero Startsmart Essentials standaard bij Windows

Het zou de spe******ten hier (ik niet dus) als je aangaf wat die
foutmeldingen zijn.

Re: (op)startproblemen
Op maandag 27-10-2008 tiepte JeePee de volgende wijze woorden :
> [...]
> foutmelding. Achter die foutmelding staan nog drie foutmeldingen tussen

Wil je kijken of je in de map C:\Windows\Minidump bestanden hebt staan
die eindigen op *.dmp? Je kunt deze dan voor analyse naar mij mailen op
mamamegsATvistabitsPUNT.nl
Als je gebruikersaccountbeheer aan hebt staan kan het zijn dat je dat
tijdelijk even uit moet zetten om te kunnen mailen, zie hiervoor
http://vistabits.nl/optimalisatie/UAC_uitzetten.htm

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl