Hoe datum veranderen?

Gus

Hoe datum veranderen?
Ik heb een digitale camera waarmee ik een serie foto's genomen heb, maar
waarvan de datuminstelling niet juist stond. Die foto's waren van een
verjaardagsfeestje, dus is die datum wel interessant.
Weet er soms iemand een manier of een tooltje om die datums te veranderen
(via 'Eigenschappen' gaat het niet)?
Alvast bedankt, Gus

Blackbird

Re: Hoe datum veranderen?

"Gus" <invalid@invalid.id> schreef in bericht
> [...]
> verjaardagsfeestje, dus is die datum wel interessant.
> Weet er soms iemand een manier of een tooltje om die datums te veranderen

Explorer: Organiseren>Indeling>Detailvenster. Hier staat een item 'Genomen
op', wat je kan veranderen door erop te klikken, je kunt dat zelfs doen via
een agendaatje wat ook verschijnt.

Gus

Re: Hoe datum veranderen?
"Blackbird" <Blackbird@qmail.com> schreef in bericht

> [...]

> op', wat je kan veranderen door erop te klikken, je kunt dat zelfs doen

Achter 'Indeling' zie ik geen 'Detailvenster', maar wel 'Navigatievenster'.
Maar dat is enkel om te selecteren op een zekere datum. Een agendaatje is
niet te bespeuren.
Doe ik iets verkeerd?

Jan V

> [...]

> verjaardagsfeestje, dus is die datum wel interessant.
> Weet er soms iemand een manier of een tooltje om die datums te veranderen

Het (foto-)bestand openen in Windows Fotogalerie.
Via de menuknop 'Info' naar rechterkolom: daar kunnen naam, datum en tijd
gewijzigd worden

--
Jan V

> [...]

> 'Navigatievenster'. Maar dat is enkel om te selecteren op een zekere
> datum. Een agendaatje is niet te bespeuren.

de raadsels zijn de wereld nog niet uit, je hebt toch wel over Vista?

Gus

Re: Hoe datum veranderen?
"Jan V" <Jan@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

> Het (foto-)bestand openen in Windows Fotogalerie.
> Via de menuknop 'Info' naar rechterkolom: daar kunnen naam, datum en tijd

Ja, zo lukt het.
Bedankt Jan,
Gus