alles wissen

Jaap Romeyn

alles wissen
Beste expers,
Ik heb een virus op mijn PC! Baal ervan.
Heb een backup gemaakt van alle bestanden en op schijf gebrand.
Maar ik weet niet hoe ik mijn PC kan delete, alles dus weg, en opmieuwe
installeren.
Wie kan mij dit simpel even in stappen uitleggen?
Dank hiervoor
Groet Pascall

BugHunter

Re: alles wissen
Jaap Romeyn <jozeflemmens@casema.nl> schreef in bericht
news:67ab9$49058067$5357b101$3573@cache110.multika bel.net...

> [...]
> installeren.
> Wie kan mij dit simpel even in stappen uitleggen?

Opstarten van de dvd en eerst de partitie(s) weghalen, en dan
weer aanmaken. Dan formatteren en installeren. Staat allemaal
aangegeven.

Bye, Bughunter.
Jaap Romeyn

Re: alles wissen
Hoe krijg ik het bestuurings systeem er af zonder dat ik de oude cd heb?

news:5462a$49058d72$5357b101$13028@cache100.multik abel.net...

> Hoe krijg ik het bestuurings systeem er af zonder dat ik de oude cd heb?

Het is hier de regel om onderaan te antwoorden. Onderaan dus.

Wil je alleen windows eraf hebben of ook nog een nieuwe installatie?
Dan moet je toch een windows dvd hebben.

Bye, Bughunter.
Jaap Romeyn

Re: alles wissen

> [...]

> Wil je alleen windows eraf hebben of ook nog een nieuwe installatie?
> Dan moet je toch een windows dvd hebben.

Sorry!
Ik wil graag na het delete van de gehele pc, opnieuwe vista installeren
gr Pascall

QPC

news:99c2b$49059302$5357b101$14135@cache120.multik abel.net...

> "BugHunter" <bughunter@invalid> schreef in bericht

> Sorry!
> Ik wil graag na het delete van de gehele pc, opnieuwe vista installeren
> gr Pascall

Waarom zit er geen DVD bij de computer? is het misschien een notebook? Zo
ja, dan zal er een zogenaamde recovery op de notebook zitten, die
geactiveerd kan worden door een bepaalde toetsencombinatie in te drukken bij
het opstarten. Welke combinatie dit is, is afhankelijk van het merk.

Re: alles wissen
Op maandag 27-10-2008 tiepte Jaap Romeyn de volgende wijze woorden :

> Ik wil graag na het delete van de gehele pc, opnieuwe vista installeren

Je hebt dus geen Vista DVD? Heb je ook geen herstel DVD gekregen of
moeten maken? Heeft je PC een recovery partition waarmee je een
herstelprocedure kunt uitvoeren?

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl