PPS

Anna

PPS
Hallo,

In windows mail kan ik een bijlage niet meer openen. Hij vertoont de hele
tijd dit klein venster:
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand
gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van
het Configuratiescherm".

Als ik naar configuratiescherm ga, dan zie ik nergens koppelingen instellen.
Ook als ik zoek, dan zie ik niets.

Wat moet ik doen?

Anna

Re: PPS
Anna schreef op 27-10-2008 8:09:
> [...]
> van het Configuratiescherm".
>
> Als ik naar configuratiescherm ga, dan zie ik nergens koppelingen

Zie
http://www.winhelponline.com/article...ows-Vista.html
[voor .pps en voor .ppt bestanden]

Anna

Re: PPS
Het lukt niet... Heb het geprobeerd, nu geeft hij die melding niet meer,
maar hij doet gewoon niets meer.

"Anna" <anna@invalid.be> schreef in bericht
> [...]
> het Configuratiescherm".
>
> Als ik naar configuratiescherm ga, dan zie ik nergens koppelingen

Re: PPS
Anna schreef op 27-10-2008 9:53:
> "Anna" <anna@invalid.be> schreef in bericht

> Het lukt niet... Heb het geprobeerd, nu geeft hij die melding niet meer, maar hij doet gewoon niets meer.

..pps bestand opslaan - Rechtsklik er op - kies Openen met - kies
Programma kiezen en daar MS Powerpoint of de Powerpointviewer aanwijzen.
Onderaan vinkje zetten bij 'Dit programma altijd gebruiken' .

[gebruik je trouwens Powerpoint of de Powerpointviewer?]
En tenslotte: graag hieronder (onder deze zin) antwoorden, dat houdt de
discussie misschien leesbaar.

Huib

Re: PPS

> [...]
> het Configuratiescherm".
>
> Als ik naar configuratiescherm ga, dan zie ik nergens koppelingen

Hallo,
Onlangs had ik hetzelfde probleem en ik kon het als volgt oplossen:
-ga naar configuratiescherm / systembeheer / standaardprogramma's
-daar stond voor pps :Microsoft Office Powerpoint viewer ...dus dacht ik so
far so good en waarom werkt het dan niet?
-door dubbel te klikken op de balk kan je ook nog kiezen voor enkel
"Microsoft Office Powerpoint" en daarna werkte alles terug normaal

-de reden waarom dit verandert was is voor mij niet duidelijk...
Succes
Mvg Huib

Ronald&Co

Re: PPS
Bijlage eerst opslaan in "mijn Documenten"en powerpointviewervan
microsoft(windows)downloaden dan klik op de powerpointviewer en die vraag
wat te openen dan klik op de bijlage en ......daar is ie