Problemen met downloaden

Staf

Problemen met downloaden
Heb een laptop met Vista home Basic SP1 erop. Het probleem dat ik al een
tijdje heb is dat wanneer ik een programma download de download wel start
maar wanneer het bestand voor 100% binnen is verschijnt er een venstertje
waarin de download gecopieerd wordt naar de opgegeven map. Echter in die map
krijg ik niets te zien. Zoeken naar het bestand levert ook niets op. Indien
ik Bvb Firefox 3 download en op de desktop wil zetten, wordt deze wel
binnengehaald en krijg ik heel eventje het icoon te zien waarna alles terug
verdwijnt. Ik ben ten einde raad. Online scannen naar virussen alsook met
bullguard virusscanner levert niets op. Voor de rest werkt het systeem vlot
en stabiel.
Heeft er iemand dit ook al eens voorgehad?
--
Staf
Staf

RE: Problemen met downloaden
Nog even vermelden dat ik de virusscanner bullguard verwijderd heb (verliep
na 3 maanden)en geprobeerd om AVG te downloaden maar dat lukt ook niet.
Inmiddels Avira antivirus via andere PC (met XP erop) gedownload en via
memorystick op Vista geinstalleerd.
--
Staf

Staf schreef op 24-10-2008 20:37:
> [...]
> na 3 maanden)en geprobeerd om AVG te downloaden maar dat lukt ook niet.
> Inmiddels Avira antivirus via andere PC (met XP erop) gedownload en via

In deze discussie wordt hetzelfde gerapporteerd:
http://support.mozilla.com/tiki-view...9871&forumId=1
Daar was de oplossing: AVG de-installeren

Staf

Re: Problemen met downloaden
Bedankt voor de reactie, echter had dit ook al gelezen maar AVG stond er niet
op. Wou dit downloaden als vervanger van Bullguard die bijna verlopen was
maar dat lukt mij niet. Momenteel werk ik dus met Avira maar het gedownload
bestand verdwijnt steeds. Ik ben aan het overwegen om de laptop terug in
kooptoestand te zetten.
--
Staf

"karelV" wrote:

> In deze discussie wordt hetzelfde gerapporteerd:
> http://support.mozilla.com/tiki-view...9871&forumId=1
> Daar was de oplossing: AVG de-installeren

Cnut

Re: Problemen met downloaden
"Staf" <Staf@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> vlot
> en stabiel.
> Heeft er iemand dit ook al eens voorgehad?

Probeer dit eens:
1. Open an elevated command prompt. To do this, click Start, click All
Programs, click Accessories, right-click Command Prompt, and then click Run
as administrator. If you are prompted for an administrator password or for a
confirmation, type the password, or click Allow.
2. Type the following command, and then press ENTER:
sfc /scannow
http://support.microsoft.com/kb/929833
Het standaard pad voor downloads is "Downloads" zie:
http://www.schoonepc.nl/i/vista/documentengebruiker.gif