clipbrd.exe

Leonardo

clipbrd.exe
Hallo All,

In XP kon men via clipbrd.exe het klembord zichtbaar maken wat erg handig
is. Regelmatig vergeet ik wat er op staat bij ingewikkelde bewerkingen.
In Vista Home Premium 64 bit kan ik een soort gelijke optie (nog) niet
ontdekken. 'clipbrd.exe' schijnt verdwenen te zijn.
Google geeft niets prijs voor Vista.
Iemand een oplossing voorhanden om het klembord zichtbaar te maken via een
snelkoppeling?
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est

Re: clipbrd.exe
Leonardo schreef op 24-10-2008 11:05:
> [...]
> prijs voor Vista.
> Iemand een oplossing voorhanden om het klembord zichtbaar te maken via

Ik heb clipbrd.exe van Windows XP gecopieerd naar Vista
(\windows\system32) en die doet het gewoon (wel 32bits, maar ik heb
goede hoop dat hij ook werkt in de 64bits).

Ghost

Re: clipbrd.exe

"Leonardo" <use@reply.to.invalid> schreef in bericht
> [...]
> geeft niets prijs voor Vista.
> Iemand een oplossing voorhanden om het klembord zichtbaar te

Met een beetje kennis van het engels vind ik deze veel fijner:
http://clipdiary.com/?s=cdm
Ghost

Ghost

Re: clipbrd.exe

"Ghost" <ghost@castle.gb> schreef in bericht
news:34ab0$4901973c$535216d4$22266@cache100.multik abel.net...

> "Leonardo" <use@reply.to.invalid> schreef in bericht

> Met een beetje kennis van het engels vind ik deze veel fijner:
> http://clipdiary.com/?s=cdm
> Ghost

In Cidee nr 23 (de laatste) blz 62 staat ook een alternatief.
Ghost

Leonardo

Re: clipbrd.exe (repost)
news:2ece3$490192b3$5353d4bc$15939@cache100.multik abel.net...

> Ik heb clipbrd.exe van Windows XP gecopieerd naar Vista
> (\windows\system32) en die doet het gewoon (wel 32bits, maar ik heb goede
> hoop dat hij ook werkt in de 64bits).

Bedankt voor je reactie. Ik zal dit zeker gaan proberen en zal hier feedback
geven.
PS: Zou dat ook gaan met de fax-functie van XP? Ik zoek nl. nog een
softwarematig programma om te faxen. (zoals in XP of met WinFax)

Leonardo

Re: clipbrd.exe (repost)
"Ghost" <ghost@castle.gb> schreef in bericht
news:34ab0$4901973c$535216d4$22266@cache100.multik abel.net...

> Met een beetje kennis van het engels vind ik deze veel fijner:
> http://clipdiary.com/?s=cdm

Bedankt voor je reactie. Helaas geeft deze alleen maar de historie en niet
de actuele inhoud.
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est

Re: clipbrd.exe (repost)
Leonardo schreef op 25-10-2008 0:07:
> [...]

> PS: Zou dat ook gaan met de fax-functie van XP? Ik zoek nl. nog een
> softwarematig programma om te faxen. (zoals in XP of met WinFax)

Nee, de fax-service in wel wat ingrijpender dan 1 .exe bestandje

Ghost

Re: clipbrd.exe (repost)

> [...]
> news:34ab0$4901973c$535216d4$22266@cache100.multik abel.net...

> Bedankt voor je reactie. Helaas geeft deze alleen maar de

Dan is er iets fout gegaan bij de installatie.
Opnieuw instaleren.
Maar soms doet ie inderdaad moeilijk, vooral bij plakken.
'Copy to clipboard' en van daaruit plakken helpt dan meestal.
Ghost

Leonardo

Re: clipbrd.exe (repost)
news:4aa72$4902dc44$5353d4bc$3333@cache120.multika bel.net...

> Nee, de fax-service in wel wat ingrijpender dan 1 .exe bestandje

Idd. en het zal wel aardig in XP verwerkt zitten.
Nog steeds op zoek naar wat softwarematigs.
Zie: Faxprogramma fr Home Premium 64-bit (NL)
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est

Leonardo

Re: clipbrd.exe (repost)

> Bedankt voor je reactie. Ik zal dit zeker gaan proberen en zal hier
> feedback geven.

Werkt prima en bedankt voor de tip.
Helaas wil het waarschuwingsscherm niet wegblijven. Het vinkje is weggehaald
maar het scherm blijft terugkomen.
--
Groet, Leonardo.
Navigare necesse est