problemen met updaten

Ellen

problemen met updaten
Hallo,

Wij hebben net een nieuwe pc met Vista. Alles is dus nieuw voor ons. De pc
Blijft maar updates downloaden en e.a. configureren. Ik heb al wel aangeklikt
dat er gevraagd moet worden om e.e.a downloaden en te installeren en heb een
vast tijdstip ingetseld maar op de e.o.a. manier wordt dit genegeerd en
blijft hij bezig met donloaden. Hij start dan wanneer hij wordt afgesloten.
Bij het opstarten gaat hij bezig met configureren van 3 downloads (?) en dit
gaan elke keer mis en wordt alles weer verwijderd. Het opstarten duurt dan zo
ruim 10 minuten. Wie herkent dit probleem en weet wat we moeten doen??

Alvast bedankt
Sparco©1963

Re: problemen met updaten
On Fri, 24 Oct 2008 00:51:00 -0700, Ellen
<Ellen@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>ruim 10 minuten. Wie herkent dit probleem en weet wat we moeten doen??

Kijk eens op:

http://www.vistabits.nl/

misschien heeft Mamamegs het antwoord in huis.

Succes

Jos
Hans Schuts

Re: problemen met updaten
Op Fri, 24 Oct 2008 00:51:00 -0700, Ellen
<Ellen@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>ruim 10 minuten. Wie herkent dit probleem en weet wat we moeten doen??

Helaas geef jij ons een bekend probleem, namelijk geen informatie
verstrekken. Op zich is het niet vreemd dat er buiten het aangegeven
tijdstip toch updates worden gevonden en geïnstalleerd. Maar als jij
eens vertelt met welke updates het mis gaat, wordt het misschien wat
duidelijker. In ieder geval zou je op Google alvast zelf kunnen
zoeken.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
BugHunter

Re: problemen met updaten
Hans Schuts <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
> eens vertelt met welke updates het mis gaat, wordt het misschien wat
> duidelijker. In ieder geval zou je op Google alvast zelf kunnen

Zeg dan niets...........

Bye, Bughunter.
Ellen

Re: problemen met updaten

"Sparco©1963" wrote:

> Kijk eens op:
>
> http://www.vistabits.nl/
>
> misschien heeft Mamamegs het antwoord in huis.
>
> Succes
>
> Jos

Hallo Jos,

Volgens mij heb ik daar de oplossing, bedankt!
Sparco©1963

Re: problemen met updaten
On Fri, 24 Oct 2008 10:24:20 -0700, Ellen
<Ellen@discussions.microsoft.com> wrote:

>Hallo Jos,
>
>Volgens mij heb ik daar de oplossing, bedankt!

Als we Mamamegs toch niet hadden

Re: problemen met updaten
Op vrijdag 24-10-2008 tiepte Sparco©1963 de volgende wijze woorden :
> On Fri, 24 Oct 2008 10:24:20 -0700, Ellen

> Als we Mamamegs toch niet hadden

Dan hadden jullie wel een ander! ;-)
l-)

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Wim Hekken ;-)

Re: problemen met updaten
Mamamegs [MS MVP] schreef:
> Op vrijdag 24-10-2008 tiepte Sparco©1963 de volgende wijze woorden :

> Dan hadden jullie wel een ander! ;-)
> l-)

Jij bent de vervanger van Gérard Oomens. Waar is hij eigenlijk gebleven?
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem

Re: problemen met updaten
Wim Hekken ;-) schreef op 25-10-2008 22:59:

> Jij bent de vervanger van Gérard Oomens. Waar is hij eigenlijk gebleven?

Ik zie (=lees) hem nog regelmatig hoor!

Re: problemen met updaten
Op zaterdag 25-10-2008 tiepte Wim Hekken ;-) de volgende wijze woorden
:

> Jij bent de vervanger van Gérard Oomens. Waar is hij eigenlijk gebleven?

Gérard is er gewoon nog hoor! We zijn al een paar jaar in dezelfde
forums actief! ;-)

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl