Wel Promobeeld maar niet de uitzending in uitzending gemist op RTL

Willem

Wel Promobeeld maar niet de uitzending in uitzending gemist op RTL
Ik zie wel het promofilmpje op RTL gemist maar vervolgens wordt het beeld
zwart en kan ik de uizending niet bekijken.
Heeft iemand hier een idee hoe ik dat kan oplossen

Met dank alvast

Willem
Blackbird

Re: Wel Promobeeld maar niet de uitzending in uitzending gemist op RTL

"Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news3FFC8B3-E5DF-43EF-84DA-E2E34D15F3F4@microsoft.com...
> [...]
> zwart en kan ik de uizending niet bekijken.
> Heeft iemand hier een idee hoe ik dat kan oplossen

bedoel je via WMC of direct vanaf de site?

Willem schreef op 23-10-2008 0:11:
> Ik zie wel het promofilmpje op RTL gemist maar vervolgens wordt het beeld
> zwart en kan ik de uizending niet bekijken.
> Heeft iemand hier een idee hoe ik dat kan oplossen

Controleer dit:
Start - ConfigScherm - Standaardprogramma's - Uw standaardprogramma's
instellen. Kies daar Windows Media Player als standaard voor alle
bestandstypen.

Willem

"Willem" wrote:

> [...]
> zwart en kan ik de uizending niet bekijken.
> Heeft iemand hier een idee hoe ik dat kan oplossen

Ik bedoel inderdaad vanaf de site. De reclame die ervoor zit is wel te zien
maar de uitzending zelf blijft zwart
grietje

RE: Wel Promobeeld maar niet de uitzending in uitzending gemist op
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik hebal gekeken of alles up to date was zeg
maar, maar alles lijkt in orde. Het eerder genoemde heb ik ook geproeerd,
instellen als std programma. Maar geen succes. V>a help opties bij
betreffende sites moet ik updates downloaden, maar dat lijkt me niet zinvol.
De melding die ik krijg geeft aan dat de speler de media niet ondersteunt!!!
Wie heeft er nog een idee?

"grietje" <grietje@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> zinvol.
> De melding die ik krijg geeft aan dat de speler de media niet

Bij mij wordt drect vanaf de site gestart zonder de Mediaplayer. Er is dus
iets loos met je PC.
XP update, laptop, zelfbouw?

grietje schreef op 23-10-2008 17:00:
> [...]
> De melding die ik krijg geeft aan dat de speler de media niet ondersteunt!!!

Iets met een codec?
probeer deze maar eens:
K-lite codec pack, meestal is de standard version genoeg.
Hier te downloaden:
http://www.free-codecs.com/K_Lite_Co...k_download.htm