webmappen

Jo

webmappen
Ik ben abonne van Ziggo en wil bestanden uploaden naar mijn webspace.
Echter krijg ik de melding dat Internet Explorer het adres niet kan openen
als webmap. En of ik in plaats daarvan de standaard wergave wil bekijken.
Maw ik kan geen bestanden uploaden.
In XP lukt dat wel.
Wie kan mij helpen?
Johnny T

RE: webmappen

"Jo" wrote:

> [...]
> als webmap. En of ik in plaats daarvan de standaard wergave wil bekijken.

Helaas niemand Jo.
Essent, @home) kan dit probleem al sinds Vista op de markt is verschenen
niet verhelpen en zij zijn nu ook Ziggo geworden.
Het is nog een grote puinhoop.
Met Vista kan je wel inloggen en in je directory mappen komen maar Uploaden
lukt je gewoon niet.Ook je website online zetten lukt je niet.

Bellen naar 0900-1884(lokaal tarief) heeft geen zin want deze hulp krijg je
van call centers die hier geen raad mee weten en als je wordt doorverbonden
naar de technische afdeling kunnen ook zij de oplossing niet geven.
Via email al uitgelegd wat ik precies deed en zag en je zeiden dat het ook zo
moest toch begrepen niet wat er fout gaat.

De enige manier is dus of een 2de XP pc gebruiken of van je pc een dualboot
maken met Vista en XP.

Rob

Re: webmappen
Ik had hetzelfde maar hier is een oplossing (niet de oplossing)
Ga naar: Ziggo hoofd pagina

Klick op: mijn Ziggo

klick op: Webspace in het vakje mijn gegevens

klick op: homedrive in het vakje mijn gegevens

Vul in: gebruikersnaam@ziggo.nl

paswoord

Vul in: gebruikersnaam@ziggo.nl

paswoord

klick op: Publiek

Vul in: gebruikersnaam@ziggo.nl

paswoord

toestaan

de verkenner opend met de map netwerk (WORKGROUP) en zo kan je plak en kwak
doen tussen de mappen onderling

suc6

Rob

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news351A91B-2770-4777-8E73-1508C9BC7C2B@microsoft.com...

> [...]
> zo
> moest toch begrepen niet wat er fout gaat.
>
> De enige manier is dus of een 2de XP pc gebruiken of van je pc een

Bello

Re: webmappen

"Rob" <rob.beijersbergen@geitmail.com> schreef in bericht
> [...]
>
> paswoord
>

> toestaan
>
> de verkenner opend met de map netwerk (WORKGROUP) en zo kan je plak en

Ga naar:
http://www.microsoft.com/downloads/d...2-987622ed1d64

en download:
Webfldrs-KB907306-NLD.exe

Bij mij was hiermee het probleem opgelost!

Succes!
Bello

Den Dré

Re: webmappen
Beste Bello en Rob,

Jullie oplossingen werken bij mij niet. Ook de fixKB907306 haalde niets uit
(volgens microsoft is dit trouwens een fix voor XP?)

Wie helpt mij?

Dré

"Bello" wrote:

> [...]

> en download:
> Webfldrs-KB907306-NLD.exe
>
> Bij mij was hiermee het probleem opgelost!

Bello

Re: webmappen

"Den Dré" <Den Dré@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> uit
> (volgens microsoft is dit trouwens een fix voor XP?)

Vreemd!
Ik heb echt deze -NLD.exe geinstalleerd en het werkt nog
steeds op mijn Vista-systeem.
Ik heb nog even op de MS-pagina gekeken en inderdaad
staat Vista er niet bij maar ga je over op de engelse pagina dan
wordt Vista wel vermeld.
Nogmaals, ik kon toen heel eenvoudig een netwerklocatie voor
webspace aanmaken!
Het enige wat niet werkt is dubbelklikken op de map.
Je moet met de rechtermuis Openen (of Verkennen) aanklikken.

Bello

Den Dré

Re: webmappen
bello, het lukt echt niet. bij het inloggen krijg ik de volgende meldeing:
Webspace-beheer van /dre.vanspaendonk@home.nl/
Deze informatie is helaas niet beschikbaar.
Beheer bestanden
Er wordt dus aangegeven dat "deze informatie helaas niet beschikbaar is"
Op mijn laptop (XP) werkt echter alles prima.
Dré

"Bello" wrote:

> [...]

> Het enige wat niet werkt is dubbelklikken op de map.
> Je moet met de rechtermuis Openen (of Verkennen) aanklikken.

Bello

Re: webmappen

"Den Dré" <DenDr@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Er wordt dus aangegeven dat "deze informatie helaas niet beschikbaar is"
> Op mijn laptop (XP) werkt echter alles prima.

Heb je dit gedaan:

Computer >> Extra >> Netwerkverbinding maken?
In dat venster de onderste regel selecteren.
Verbinding met een website maken.......?

Bello