Help, mijn downloads verdwijnen !!

Yvo

Help, mijn downloads verdwijnen !!
Wie kan mij helpen. Als ik iets probeer te downlooaden via IE7 of FF dan lukt
het downloaden wel, ik zie zelfs het bestand in de destiniation-map
verschijnen. Echter nadat de download op 99% is gekomen, blijft deze daar een
aantal seconden op hangen waarna hij het downloadscherm automatisch afsluit
en het gedownload item automatisch verwijdert uit de map. Ik kan ook kiezen
om de betreffende bestanden te openen maar dit lukt vanuit IE7 en FF allebei
niet. Overigens werkt het openen van bijlagen van de mail (zowel outlook als
webmail) en het openenen van pdf files wel goed.

Ik maak gebruik van een Acer Aspire dekstop in combinatie met Vista Home
Premium, IE7 en AVG anti-virussoftware.

Ik heb al van alles geprobeerd (Firewall, Defender, uitzetten anti-virus,
gebruikersbeheer uitschakelen, IE7 resetten, chache leegmaken) maar niets
heeft tot nu toe geholpen. Wie helpt mij naar een oplossing.

Yvo.

Re: Help, mijn downloads verdwijnen !!
Yvo schreef op 20-10-2008 10:13:
> [...]
> gebruikersbeheer uitschakelen, IE7 resetten, chache leegmaken) maar niets
> heeft tot nu toe geholpen. Wie helpt mij naar een oplossing.

In deze discussie wordt hetzelfde gerapporteerd:
http://support.mozilla.com/tiki-view...9871&forumId=1
Oplossing: AVG de-installeren
[maar wellicht dat daarna AVG opnieuw installeren geen foutsituatie meer
geeft. Uiteindelijk gebruiken hele volksstammen AVG zonder probleem]

"karelV" wrote:

> [...]
> [maar wellicht dat daarna AVG opnieuw installeren geen foutsituatie meer
> geeft. Uiteindelijk gebruiken hele volksstammen AVG zonder probleem]

KarelV

Hartelijk Bedankt. Ik had zelf AVG al eens uitgeschakeld maar dat hielp
niet. Dit heeft wel geholpen. Welke virusscanner raad jij aan in samenwerking
met Vista als ik AVG niet meer kan gebruiken.

Nogmaals dank.

Yvo schreef op 20-10-2008 19:58:

> Hartelijk Bedankt. Ik had zelf AVG al eens uitgeschakeld maar dat hielp
> niet. Dit heeft wel geholpen. Welke virusscanner raad jij aan in samenwerking
> met Vista als ik AVG niet meer kan gebruiken.

Het is niet gezegd dat AVG na een nieuwe installatie zich weer
misdraagt. Eigenlijk lijkt me dat onwaarschijnlijk. Maar mijn voorkeur
gaat al lang uit naar Avira Antivir [http://www.free-av.com/]