Verkennervenster VERNIEUWEN

Danielle

Verkennervenster VERNIEUWEN
Hallo,
Om de sjablonenmap (met zelf ontworpen sjablonen) zichtbaar te maken, zette
ik "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan in "mapopties". Om daarna
die map zichtbaar te maken in de mapstructuur, moet je de Verkenner sluiten
en terug openen. In WindowsXP bestond de optie "Vernieuwen". Waar is die
optie in Vista gebleven? Wie heeft daar ook al naar gezocht?
Danielle

Re: Verkennervenster VERNIEUWEN
Danielle schreef op 18-10-2008 22:07:
> [...]
> en terug openen. In WindowsXP bestond de optie "Vernieuwen". Waar is die
> optie in Vista gebleven? Wie heeft daar ook al naar gezocht?

De toets F5 vernieuwt de inhoud.
Wat ook kan (maar omslachtiger): Menu Beeld - Vernieuwen.
[De menubalk maak je zichtbaar met Organiseren - Indeling - vinkje
zetten voor Menubalk]

karelV schreef op 18-10-2008 22:24:

> De toets F5 vernieuwt de inhoud.
> Wat ook kan (maar omslachtiger): Menu Beeld - Vernieuwen.
> [De menubalk maak je zichtbaar met Organiseren - Indeling - vinkje
> zetten voor Menubalk]

Of het knopje Vernieuwen (de twee in elkaar draaiende pijltjes) me****
rechts naast de adresbalk aanklikken.

Danielle

Re: Verkennervenster VERNIEUWEN
Bedankt KarelV! Eenvoudig, maar ik had die menubalk vergeten op te zetten...
Groetjes,
DAnielle

"karelV" wrote:

> [...]
> Wat ook kan (maar omslachtiger): Menu Beeld - Vernieuwen.
> [De menubalk maak je zichtbaar met Organiseren - Indeling - vinkje

Karel,
Bedankt voor al jouw suggesties. Merkwaardig dat je "Verkennervenster
vernieuwen" niet kan vinden via de gewone helpfunctie van Vista. Zou toch
moeten, vind ik. Zo is het ook mogelijk in office2007 de nieuwe locatie van
bepaalde functies op te zoeken van office2003. Office2007 is dan weer een
ander verhaal...
groetjes,
Danielle