Norton commander

Jack

Norton commander
Hoi,

Ik sta op het punt Norton Commander nu maar eens aan te schaffen. (ik ben
dus zo'n gek die alles legaal doet).
Even wat ik nu als voordelen zie:
Ik hou niet van veel programma's installeren die hetzelfde kunstje
kunnen. Dat geeft alleen maar conflicten. Voornoemd programma kan diverse
formaten compressieprogramma's in en uitpakken.
Het programma zou als ik het goed begrijp ook kunnen synchroniseren. Als
ik dus ergens op een server een volledige backup maak, hoef ik alleen zo nu
en dan die map te synchroniseren. Ik houd namelijk ook niet van backup
programma's die in geheimschrift wegschrijven. Ik wil gewoon kunnen bladeren
door mijn backup.
Goed voor FTP.
Ook heb ik iets gelezen over HTTP. Die tak van sport wil ik nog eens gaan
onderzoeken. Hier staat wel zo'n ding waar het mee zou kunnen, maar ik ben
niet meer zo'n fanatieke hobbyist.

Zijn er nog meer dingen die ik er mee zou kunnen en nu over het hoofd zie of
niet weet?

Kortom; waarom zou ik het kopen?

Groetjes,
Jack

Re: Norton commander
Jack schreef op 16-10-2008 19:28:
> [...]
> ik ben niet meer zo'n fanatieke hobbyist.
>
> Zijn er nog meer dingen die ik er mee zou kunnen en nu over het hoofd

Norton Commander?? Is die dan nog te koop?
Wat zou je gelezen hebben over 'HTTP'?
Kijk eerst ook eens naar FreeCommander (gratis!) www.freecommander.com,
die schijnt de meeste kunstjes van Total Commander ook te beheersen.

Re: Norton commander
Op donderdag 16-10-2008 tiepte karelV de volgende wijze woorden :

> Kijk eerst ook eens naar FreeCommander (gratis!) www.freecommander.com, die
> schijnt de meeste kunstjes van Total Commander ook te beheersen.

Mag ik mijn favo ook eens in de groep gooien? PowerDesk Pro 7.
Niet gratis, wel krachtig!
http://www.avanquest.com/UK/pc-utili...esk_Pro_7.html

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Ghost

Re: Norton commander

news:2a22e$48f77cf4$5353d4bc$15490@cache100.multik abel.net...

> Norton Commander?? Is die dan nog te koop?
> Wat zou je gelezen hebben over 'HTTP'?
> Kijk eerst ook eens naar FreeCommander (gratis!)
> [...]

Free commander heb ik van de week toch maar omgeruild voor total
commander.
Op de club even mee gewerkt en ben bekeerd.
Ghost

Jack

Re: Norton commander
> Op donderdag 16-10-2008 tiepte karelV de volgende wijze woorden :
>
> Mag ik mijn favo ook eens in de groep gooien? PowerDesk Pro 7.
> [...]

Ziet er ook gelikt uit, maar is die er ook in het Nederlands?

Groetjes,
Jack

Blackbird

Re: Norton commander

"Jack" <jbogaertNOSPAM@gmail.com> schreef in bericht
> Hoi,
>
> Ik sta op het punt Norton Commander nu maar eens aan te schaffen. (ik ben
> [...]

Niet kopen dus, als je een Norton produkt aanschaft en installeert, ben je
voor het leven getekend.

\NachtWacht\

Re: Norton commander
Blackbird <Blackbird@qmail.com> schreef in bericht

> "Jack" <jbogaertNOSPAM@gmail.com> schreef in bericht

> Niet kopen dus, als je een Norton produkt aanschaft en installeert, ben je
> voor het leven getekend.

Ha ha. Ja, ik lach wel, maar het klopt nog ook. De eerste Norton Commander
legde al een enorm beslag op je systeem. Om over de virusscanner maar helemaal
niet te spreken. Het enige goede wat ze voortbrachten was (was!) Ghost.

--

Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...