Total Commander en UHA files

Andre

Total Commander en UHA files

Omdat hier toch veel Total Commander gebruikers zitten. :-))

Met Total Commander klikt ge op een zip of rar file en die gaat open,
juist gelijk ge op een map klikt en opent,
de verkenner van Vista kan UHA ook niet openen.

bestaat er nu een plugin of dergelijke voor TC om hetzelfe te laten
gebeuren met *.uha files ?

manueel uitpakken met (win) uharc.exe gaat wel , maar is omslachtig.
--
Groetjes
André (VB)

Re: Total Commander en UHA files
Andre schreef op 16-10-2008 14:58:
> [...]
> gebeuren met *.uha files ?
>
> manueel uitpakken met (win) uharc.exe gaat wel , maar is omslachtig.

Kan vast wel: Configuratie - Opties - Archiveren - Archiverings-plugins
configureren - en daar .uha koppelen aan uharc.exe

Andre

Op Thu, 16 Oct 2008 15:20:28 +0200 schreef karelV , :

>Kan vast wel: Configuratie - Opties - Archiveren - Archiverings-plugins
>configureren - en daar .uha koppelen aan uharc.exe

Plugins eindigen op *.wcx ,
je kan er geen exe aan koppelen,
of ik weet niet hoe dat zou moeten. ;-)

Heb al vanalles geprobeerd via google, maar niks lukt.

Andre schreef op 16-10-2008 15:53:

> Plugins eindigen op *.wcx ,
> je kan er geen exe aan koppelen,
> of ik weet niet hoe dat zou moeten. ;-)
>
> Heb al vanalles geprobeerd via google, maar niks lukt.

vanalles klinkt wat ontmoedigend voor helpers .... , maar wie weet:
MultiArc v1.4.1.7 geprobeerd? http://www.totalcmd.net/plugring/multiarc.html

Onder het kopje UHARC Addon staat hier ook wat info erover:
http://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?p=140751

karelV schreef op 16-10-2008 16:22:

> [...]
> MultiArc v1.4.1.7 geprobeerd?
> http://www.totalcmd.net/plugring/multiarc.html
>
> Onder het kopje UHARC Addon staat hier ook wat info erover:

Andre, ik heb het met behulp van deze links aan de praat gekregen
(uitpakken en inpakken). Meer info?
[De benodigde Uharc 0.6b heb ik hier vandaan geplukt:
http://www.filewatcher.com/b/ftp/ftp...0.6b.0.0.html]

Andre

Op Thu, 16 Oct 2008 16:22:22 +0200 schreef karelV , :

> [...]
>MultiArc v1.4.1.7 geprobeerd? http://www.totalcmd.net/plugring/multiarc.html
>
>Onder het kopje UHARC Addon staat hier ook wat info erover:

Inderdaad vanalles is vaag, maar beide links heb ik natuurlijk al
afgeschuimd en geprobeerd, maar UHA gaat nog niet.

Geeft gewoon een error .

;
; WC MultiArc config addon for UHARC archives
; To install it, copy contents of this file to multiarc.ini and edit
; "Archiver" key to adjust it to real placement of your uharc.exe.
;
; Version: UHARC 0.4 (Win32 version)
; Available at: ftp://ftp.elf.stuba.sk/pub/pc/pack/uharc04.zip
; WARNING!: Problems when working with LFN and directories
; Copyright: Kirill Voloshin (arctest.cjb.net)
;
;
[Uharc]
ID=55 48 41
IDPos=0
Extension=UHA
Archiver=uharc.exe
Debug=0
Description=UHARC 0.4
Start="^-------------------------------------------------------------------------------"
End="^-------------------------------------------------------------------------------"
Format0="nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnn zzzzzzz
dd-TTT-yyyy hh:mm aaaa"
List=%P l %a
Extract=%P x -y -d1 %a @%LQ
Test=%P t %a
Add=%P a -d1 -mz %AQ @%LQ
;Delete=
Move=%P m -d1 -mz %AQ @%LQ
--
Groetjes
André (VB)
Andre

Op Thu, 16 Oct 2008 18:27:15 +0200 schreef karelV , :

>Andre, ik heb het met behulp van deze links aan de praat gekregen
>(uitpakken en inpakken). Meer info?

Graag effe meer info, die hieronder had ik ook al. ;-)

Op Thu, 16 Oct 2008 19:56:31 +0200 schreef Andre , :

>Graag effe meer info, die hieronder had ik ook al. ;-)

Stom van me maar had blijkbaar de verkeerde Uharc.exe geplaatst ,
nu werkt het.

Bedankt om effe mee te helpen.

--
Groetjes