Ieder bestandsvenster z'n eigen instellingen

BugHunter

Ieder bestandsvenster z'n eigen instellingen
In XP kon je elke map in een eigen venster openen, op z'n eigen
plaats, eigen indeling, met of zonder thread. Dat zou ik ook
willen in Vista, maar een eigen venster staat aan, zonder
resultaat, het threadgedeelte kan niet uit, en er passen veel
minder bestandsikonen op de vierkante meter. Ik zou het weer
graag zoals in XP hebben, is dit toch mogelijk?

Bye, Bughunter.

Re: Ieder bestandsvenster z'n eigen instellingen
BugHunter schreef op 16-10-2008 1:28:
> [...]
> minder bestandsikonen op de vierkante meter. Ik zou het weer
> graag zoals in XP hebben, is dit toch mogelijk?

Niet zo negatief ;-) [ met 'thread' zul je trouwens wel 'tree', oftwel
mappenstructuur bedoelen]

* Tree uitzetten: Organiseren - indeling - navigatievenster uitklikken
* Ikonen verkleinen: snel met Ctrl+scrollwieltje of via Menu Beeld
* Afstand tussen ikonen aanpassen: ConfScherm - Persoonlijke
instellingen - Kleur en vormgeving van vensters - knop Geavanceerd -
Ruimte tussen pictogrammen (hor/vert) aanpassen.
* Als die instelling horen onthouden te worden, zo niet zie dan
http://www.vistabits.nl/probleemoplo..._onthouden.htm

karelV <karelV@degroeten.local> schreef in bericht
news:c4d39$48f70c37$5353d4bc$30235@cache100.multik abel.net...

> [...]
> Ruimte tussen pictogrammen (hor/vert) aanpassen.
> * Als die instelling horen onthouden te worden, zo niet zie dan

Verbluffend, alle wensen zijn vervuld. Het was nog wel even
zoeken naar de onlogische plaats van de Ruimte tussen picto.
Zat eerst geen verschil in, maar het bleek dat ik ze kleiner
kon zetten zonder dat ze in een andere weergave schoten. En
op een of andere manier krijg ik ook steeds een nieuw venster
terwijl dat eerst niet werkte.
Toch denk ik dat sommige ontwerpers van Windows een rare
kronkel hebben. Maar ik ben je dankbaar, dit werkt toch wel
even makkelijker.

Bye, Bughunter.