sluimerstand schakelt zichzelf steeds in

webmaster GCR

sluimerstand schakelt zichzelf steeds in
regelmatig gaat het scherm op zwart omdat de PC in sluimerstand duikt.
Ondanks terugkerende aanpassingen van de energiebeheerinstellingen dat ik dit
niet wil (functies op "nooit" gezet), blijft de PC het doen. Ook via cmd de
functie hibernate off ingeven heeft niet tot resultaat geleid. Steeds blijkt
weer dat na iedere opstart de energiebeheerinstellingen op 20 minuten staan
terwijl ik consequent "nooit" blijf ingeven. Moet er iets in de
registerinstellingen veranderd worden?

Re: sluimerstand schakelt zichzelf steeds in
webmaster GCR schreef op 15-10-2008 22:34:
> [...]
> weer dat na iedere opstart de energiebeheerinstellingen op 20 minuten staan
> terwijl ik consequent "nooit" blijf ingeven. Moet er iets in de

Controleren met regedit:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Policies\Explorer]
als daar bij staat
"NoSaveSettings"=dword:00000001
weg ermee!

webmaster GCR

Re: sluimerstand schakelt zichzelf steeds in
Hartelijk dank KarelV, maar het is niet de oplossing voor mijn probleem. In
de aangeduide registerinstelling komt de term NoSaveSettings niet voor (de
term komt ├╝berhaupt niet voor in het hele register, blijkt na een
zoekopdracht). Er staat alleen een standaard vermeld.
Heb je mogelijk een andere oplossing? Of weet iemand anders een oplossing?

"karelV" wrote:

> Controleren met regedit:
> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Policies\Explorer]
> [...]

Huib

Re: sluimerstand schakelt zichzelf steeds in

"webmaster GCR" <webmasterGCR@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> staan
> terwijl ik consequent "nooit" blijf ingeven. Moet er iets in de

Hallo,
Misschien even in de taakplanner kijken.
Daar kan je zien of er iets dergelijks gestart is het laatste uur!

Groeten
Huib

webmaster GCR schreef op 17-10-2008 11:32:
> [...]
> zoekopdracht). Er staat alleen een standaard vermeld.
> Heb je mogelijk een andere oplossing? Of weet iemand anders een oplossing?

Misschien dat deze aanwijzingen kunnen helpen:
http://www.itexperience.net/2008/03/...power-schemes/

webmaster GCR

Re: sluimerstand schakelt zichzelf steeds in
KarelV,
Suggestie toegepast. Nu maar afwachten of er iets gebeurt.

Reactie naar Huib: gekeken in taakplanner, maar daar kome ik niets
opvallends tegen dat in relatie staat tot het geschetste probleem.

"karelV" wrote:

> Misschien dat deze aanwijzingen kunnen helpen:
> http://www.itexperience.net/2008/03/...power-schemes/

webmaster GCR

Re: sluimerstand schakelt zichzelf steeds in
Huib en KarelV,

Voortgaand onderzoek leidt me tot de conclusie dat het probleem ligt in de
toepassing Pinnacle Studio Plus 10.8. Zodra ik met filmbewerking bezig bent
gebeurt het geschetste probleem. Inmiddels heb ik dit aan Pinnacle
voorgelegd, men heeft nog geen oplossing gegeven.
Zodra ik het juiste en werkende antwoord heb kom ik er wel op terug.