Speech Recognition Software

Nijmegen

Speech Recognition Software
Can anyone please give me a link to download a Speech Recognition Software
for Windows Vista?

It seems to be installed on Windows Vista (ENGLISH versions!) by default,
but I have the Dutch version and there is NO Speech recognition here! (GRRR!)

I know that when you go to Control Panel you should click on the "Speech
recognition" Icon.

But when I click on it (DUTCH version!) I get an EMPTY window saying in
tiny letters: "If you want to learn more about speech related tools and
support from Microsoft, please visit the Microsoft Speech Online Community"

I think the Dutch version is INCOMPLETE!

Why put the Speech Recognition Options there if it's EMPTY???

GRRR!
Johnny T

RE: Speech Recognition Software

"Nijmegen" wrote:

> [...]
>
> I think the Dutch version is INCOMPLETE!
>
> Why put the Speech Recognition Options there if it's EMPTY???

Dit is de Nederlandse (Dutch) topic. nijmegen,maar goed je engels is geen
probleem.zie:

http://support.microsoft.com/kb/934377

Wim Hekken ;-)

Nijmegen schreef:
> [...]
> but I have the Dutch version and there is NO Speech recognition here! (GRRR!)

Er bestaat geen Nederlandstalige spraakhereknningssoftware van Microsoft
:-( Je zal een programma van derden moeten installeren.
Bij de weg: je mag hier rustig in het Nederlands typen :-) Er staat NL
in de naam van deze nieuwsgroep. Dit geeft aan, dat Nederlands de
voertaal is.
--

Wim Hekken ;-)
Nijmegen

Re: Speech Recognition Software
Is er een manier om Windows Vista (Nederlandse versie) om te zetten in Engels?
Ik heb de " English Pack" al ge-installeerd maar hij doet nix.

"Wim Hekken ;-)" wrote:

> [...]
> Bij de weg: je mag hier rustig in het Nederlands typen :-) Er staat NL
> in de naam van deze nieuwsgroep. Dit geeft aan, dat Nederlands de

Nijmegen

Re: Speech Recognition Software
Na het surfen, weet ik nu hoe het moet, dus mensen die Speech Recognition
willen gebruiken , maar hebben Vista in het Nederlands, Ik heb GOED NIEUWS
voor jullie:

1 Download en installeer met Windows Update the Engels Pack (English pack)
voor Windows Vista.
2. Ga naar instellingen en dubbelklik op land en regio en kies bij taal
instelling voor ENGELS.
3 Je wordt dan gevragd om uit te loggen en in te loggen. Doe dat dus.
4. Je zult " Welkom" zien in het Nederlands, maar eenmaal ingelogd is alles
(grotendeels) in het Engels
5. En dan verschijnen de opties voor Voice Recognition INEENS (lijkt magie!)
wel bij Control panel! (Engels voor Instellingen)

Wat was ik blij toen ik dit ontdekte...maar NIET dankzij Microsoft!

GRRRRR!
Wim Hekken ;-)

Nijmegen schreef:
> [...]
> wel bij Control panel! (Engels voor Instellingen)
>
> Wat was ik blij toen ik dit ontdekte...maar NIET dankzij Microsoft!

Je kan nog steeds niet in het Nederlands een tekst inspreken. Wel in het
Engels.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
gietje.g

"Nijmegen" wrote:

> [...]
> wel bij Control panel! (Engels voor Instellingen)
>
> Wat was ik blij toen ik dit ontdekte...maar NIET dankzij Microsoft!

kan je niet je schemtekstten in het nederlands houden en alsnog
spraakherkrning gebruiken??????????

?????????????????????????????????????????????????? ??????

Re: Speech Recognition Software
Op dinsdag 16-12-2008 tiepte gietje.g de volgende wijze woorden :

> kan je niet je schemtekstten in het nederlands houden en alsnog
> spraakherkrning gebruiken??????????

Nee, dat kan niet. Spraakherkenning werkt alleen voor de engelse taal.
Gesproken tekst in het Nederlands wordt niet herkend.

Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

J.T. van Es

Re: Speech Recognition Software
Ervaring?
http://www.tipt.nl/topic/794/hilaris...ak-herkenning/

Hans

Japiooo is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Speech Recognition Software
Hee man, ik herken het probleem, ben al een paar dagen aan het klooien om het aan de gang te krijgen, maar het lukt niet!
Nu zie ik hier jouw tip staan, en ik wil daar het volgende aan toevoegen:
Deze truc werkt allleen met Vista Ultimate en ik heb home Premium.
Ik ga van ellende maar een UK versie halen.....

Quote:
Originally Posted by Nijmegen View Post