Roze achtergrond

Ronald

Roze achtergrond
Hi,

De Vista laptop van mijn vriendin heeft overal roze achtergronden.
Ik heb van alles geprobeerd zonder succes.

Iemand nog een tip?

Alvast dank.

--
Ronald

Math

Re: Roze achtergrond
On Sat, 11 Oct 2008 11:05:01 +0200, "Ronald" <Reply@Usenet.only> wrote:

>Hi,
>
>De Vista laptop van mijn vriendin heeft overal roze achtergronden.
>Ik heb van alles geprobeerd zonder succes.
>
>Iemand nog een tip?
>
>Alvast dank.

Als het verwijderen en installeren van de laatste vga-driver niet helpt
dan naar de computerboer en hopen dat er nog garantie is

Math
Ronald

Re: Roze achtergrond

"Math" <niks@niks.invalid.nl> wrote in message

> Als het verwijderen en installeren van de laatste vga-driver niet helpt
> dan naar de computerboer en hopen dat er nog garantie is
>
> Math

Die heb ik inderdaad vernieuwd (gedownload van fabrikant) en helpt niet.
Die garantie was mijn volgende stap maar ik voel me wat dom dat ik dat zelf
niet kan oplossen.
Bedankt,

Ron

Jan Besar

Re: Roze achtergrond
Op Sat, 11 Oct 2008 11:05:01 +0200, "Ronald" <Reply@Usenet.only>
schreef:

>Hi,
>
>De Vista laptop van mijn vriendin heeft overal roze achtergronden.
>Ik heb van alles geprobeerd zonder succes.
>
>Iemand nog een tip?
>
>Alvast dank.

Verder zijn de kleuren goed?
En wat heb je geprobeerd?

Jan
--

Het weer in de Zaanstreek
http://www.weatherlink.com/user/pa0oke/
Gandalf Gladstone

Re: Roze achtergrond

"Ronald" <Reply@Usenet.only> schreef in bericht

> [...]

> Die heb ik inderdaad vernieuwd (gedownload van fabrikant) en helpt niet.
> Die garantie was mijn volgende stap maar ik voel me wat dom dat ik dat

En heb je voor installatie van de nieuwe versie de oude aanwezige
stuurprogramma's verwijdered?
Je kan het controleren door in Apparaatbeheer in de Eigenschappen van de
videokaart
doormiddel van de wizard te simuleren alsof je het stuurprogramma wilt
herinstalleren!
Vergelijk de versies ( nummers )!

Ronald

Re: Roze achtergrond

"Jan Besar" <opa@fastmail.fm> wrote in message

> Verder zijn de kleuren goed?
> En wat heb je geprobeerd?
>
> Jan
> --
>
> Het weer in de Zaanstreek
> http://www.weatherlink.com/user/pa0oke/

Hi Jan (bekende naam uit nl.culinair, jaren geleden...

Voor de rest is alles OK, alleen de background color is roze.

En Gandalf: ik heb de oude drivers eerst verwijderd, opnieuw opgestart en de
neiuwe drivers ge´nstralleerd.
Heb op het net ook wel over deze bug gelezen maar de geboden oplossingen
werkten ook niet.

Iedereen bedankt voor het meedenken!

Ron

Jan Besar

Re: Roze achtergrond
Op Sat, 11 Oct 2008 21:28:52 +0200, "Ronald" <Reply@Usenet.only>
schreef:

> [...]

>neiuwe drivers ge´nstralleerd.
>Heb op het net ook wel over deze bug gelezen maar de geboden oplossingen

Aha ben jij die Ronald :-)
Uiteraard heb je ook al getracht via setup de achtergrond-kleur aan te
passen?
Groet,
Jan
--

Het weer in de Zaanstreek
http://www.weatherlink.com/user/pa0oke/
Planky

Re: Roze achtergrond
Ronald schreef:
> Hi,
>
> De Vista laptop van mijn vriendin heeft overal roze achtergronden.
> Ik heb van alles geprobeerd zonder succes.
>
> Iemand nog een tip?
>
> Alvast dank.

Er is een ader in de draad van de monitor naar de computer kapot.

Probeer eens wat met de kabel te draaien aan de monitor.

Dus volgens mij monitor kabel kapot.

Frank
Andre

Re: Roze achtergrond
Op Sun, 12 Oct 2008 02:10:49 +0200 schreef Planky , :

>Er is een ader in de draad van de monitor naar de computer kapot.
>
>Probeer eens wat met de kabel te draaien aan de monitor.
>
>Dus volgens mij monitor kabel kapot.

Laptop ........ monitorkabel ..... ?

--
Groetjes
AndrÚ (VB)
Planky

Re: Roze achtergrond
Andre schreef:

> Laptop ........ monitorkabel ..... ?

Tja dan is de verbimding tussen comp en monitorgedeelte dus misschien
niet goed.
Er lppt dus echt ook bij een laptop een kabelltje, meestal weggewerkt in
een scharnier.

Frank