repareren vista

ad

repareren vista
kan iemand mij stap voor stap vertellen hoe ik vista 64 kan reparen vanaf
cd,want reparen via de harde schijf/vaste schijf werkt niet,het heeft al tig
keren gerepareert maar elke keer weer de zelde fouten,
en ik lees elke keer weer ,,bij posts,, via de cd opnieuw of repareren,even
je taal in vullen en repareren maar eeuu taal invullen??waar??.
repareren??waar??
al wat ik voorgeschotelt krijg is,,,windows instaleren,welke harde
schijf,schone instalatie,en nummer invullen,updates downloden,en gaan maar,ja
5 minuten en dan zeg hij/zij,kan niet instaleren??als u wilt instaleren dan
eerst de instalatie updates downloden,,eeuu dat heb ik al gedaan?toch in het
begin van de instalatie.
bvd
\NachtWacht\

Re: repareren vista
=?Utf-8?B?YWQ=?= <ad@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> eerst de instalatie updates downloden,,eeuu dat heb ik al gedaan?toch in het

Als eerste krijg je, als je tenminste met de DVD opstart, de keuze
voor taal, tijdindeling en toetsenbord. Als tweede scherm krijg je
de mogelijkheid om de computer te herstellen. Je kunt daarna kiezen
welk systeem je wilt herstellen. Is er meestal maar 1.
Simpel toch?

--

Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________

ad

Re: repareren vista
eeuu rare vraag maar dit is mijn 1ste keer,maar hoe krijg je hem gestart van
de dvd?

""NachtWacht"" wrote:

> [...]

> Simpel toch?
>
> --
>
> Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...

Andre

Re: repareren vista
Op Fri, 10 Oct 2008 22:19:00 -0700 schreef ad , :

>eeuu rare vraag maar dit is mijn 1ste keer,maar hoe krijg je hem gestart van
>de dvd?

Bij merkpc's zie je meestal een logo van het merk, en daar zie je soms
welke toetsen je kan drukken om ofwel in het bios te komen, ofwel de
bootvolgorde te kiezen.

Voor het bios, kan dat zijn DEL, F2
en nog andere volgens de fabrikant.

Bootvolgorde is soms F11 , F12 , F8 .

Deze moet je drukken, enkele keren na elkaar, van zo gauw de eerste
letters of het logo op uw scherm komen.

je kan ook in het bios de volorde vast instellen,
eerst dvd/cd dan HD.
--
Groetjes
AndrÚ (VB)
Jawade

Re: repareren vista
In article <4FF73D6D-7708-46DA-9EAA-88B14F7AA436@microsoft.com>, ad@discussions.microsoft.com
says...
> eeuu rare vraag maar dit is mijn 1ste keer,maar hoe krijg je hem gestart van
> de dvd?

Je moet de computer opstarten met de DVD in de drive. Vorwaarde om
hem dan van DVD op te laten starten is dat de opstartvolgorde in
het BIOS zo staat dat de DVD vˇˇr de HD staat. Dit is uiteraard in
te stellen.

P.S. Graag je antwoord onderaan het bericht.

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,

Cnut

Re: repareren vista
"ad" <ad@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> dan
> eerst de instalatie updates downloden,,eeuu dat heb ik al gedaan?toch in

Aardig artikel hierover:
http://www.computertotaal.nl/web/Art...herstellen.htm