Heb geen recht om bestand te verwijderen

bello

Heb geen recht om bestand te verwijderen
Beste mensen,

Het overkomt mij soms dat ik bij het verwijderen
van een bestand de melding krijg dat ik niet gerechtigd
ben om dit bestand te verwijderen,
of woorden van gelijke strekking.

Een voorbeeld:
Een map met een volledige DVD-image wilde ik opruimen.
Alle bestanden werden verwijderd op 1 VOB-bestand na
met de betreffende melding.
Via de veilige modus lukt het dan wel.
Maar ik zou toch graag meer duidelijkheid willen hebben
waar dit in kan zitten.
Het bestand was ook niet bezet door een of ander progr.

Wie kan hier iets over zeggen?

B.v.d. Bello
Pierre Melser

Re: Heb geen recht om bestand te verwijderen
bello wrote:
> [...]
> waar dit in kan zitten.
> Het bestand was ook niet bezet door een of ander progr.

Kennelijk bent u op een of andere manier niet de eigenaar. Even uac
uitzetten ( zie onder gebruikersaccount in config scherm) en verwijderen;
vergeet niet uac weer aan te zetten

Pierre

bello

On 10 okt, 13:22, "Pierre Melser" <dankje...@iinvalid.xx> wrote:

> [...]
> vergeet niet uac weer aan te zetten
>
> Pierre- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

UAC staat (gedeeltelijk?) uit via TweakUAC!
Heb normaal geen last van deze popup.

Bello
Bello

Re: Heb geen recht om bestand te verwijderen

Nog iemand een idee?