Windows Mail

Jo Engelen

Windows Mail
Sinds enige tijd stuit ik op het volgende probleem: wanneer ik in Windows
Mail een bijlage ( zoals een pps-bestand) wil openen, of een .doc-bestand
wil opslaan, krijg ik de mededeling dat Windows Mail niet meer werkt, en
wordt Windows Mail vervolgens opnieuw opgestart.
Is hier een remedie voor?

Jo Engelen.

rikka

RE: Windows Mail

"Jo Engelen" wrote:

> [...]
> wil opslaan, krijg ik de mededeling dat Windows Mail niet meer werkt, en
> wordt Windows Mail vervolgens opnieuw opgestart.

Ik heb hetzelfde probleem, heel vervelend!
Indien je een oplossing moest gevonden hebben, wil je het mij dan ook zeggen?
Dank bij voorbaat!
Rikka@hotmail.com
Jo Engelen

Re: Windows Mail
"rikka" <rikka@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Ik heb hetzelfde probleem, heel vervelend!
> Indien je een oplossing moest gevonden hebben, wil je het mij dan ook
> [...]

Als je Norton hebt was voor mij de oplossing :
Norton Internet Security Opties>Realtime beveiliging>Algemene instellingen>
Microsoft Office-documenten beveiligd houden> Scannen op Microsoft
Office-documenten inschakelen (vereist Microsoft Office 200 of hoger) : hier
het vinkje weghalen.
Het uitschakelen van deze plugin heeft het probleem opgelost!!!!!!!!

Jo.

rikka

Re: Windows Mail
Beste mijnheer Jo,

Ik heb inderdaad internet securiti.
Ik heb alles gedaan wat u geschreven hebt, en alles uitgeprobeerd, voor de
ogenblik is het nu echt gelukt, ik hoop daarna ook!
Maar ik ben u hier enorm dankbaar voor!
Ik was al zolang aan 't sukkelen!
Duizendmaal van harte dankuwel!

Groetjes,
Rikka

> [...]
> Ik heb alles gedaan wat u geschreven hebt, en alles uitgeprobeerd, voor de
> ogenblik is het nu echt gelukt, ik hoop daarna ook!

Bedankt voor de bloemen!
Echter, stuur dan ook een boeketje naar karelV, want van hem kwam eigenlijk
de oplossing.

Jo.

rikka

Re: Windows Mail
Beste mijnheer Jo,

Ik zou graag bloemetjes willen geven aan Karel V!
Maar waar vind ik die man of vrouw?
Gr. Iréne

"Jo Engelen" wrote:

> [...]

> Bedankt voor de bloemen!
> Echter, stuur dan ook een boeketje naar karelV, want van hem kwam eigenlijk

rikka

Re: Windows Mail
Mag ik u in't vervolg terug contacteren voor andere dingen?
Ik bedoel wel i.v.m. computer :-)

> Mag ik u in't vervolg terug contacteren voor andere dingen?
> Ik bedoel wel i.v.m. computer :-)

Contacteren??
Nee, doe dat maar niet, want mijn kennis haal ik ook maar bij anderen
vandaan!!!!
(zie andere berichten in deze nieuwsgroep!!!!)
Jo.

rikka

Re: Windows Mail
Beste Jo,
Ik bedoel niet dat ik u of karelV persoonlijk wil contacteren hé, ik bedoel
u ergens opzoeken in dit forum, voor problemen.
Ik ben al getrouwd hoor:-) :-)
Ik lach alleen graag, het leven is zo al een saaie boel genoeg hé!

"Jo Engelen" wrote:

> [...]

> vandaan!!!!
> (zie andere berichten in deze nieuwsgroep!!!!)

Andre

Re: Windows Mail
Op Thu, 30 Oct 2008 03:27:08 -0700 schreef rikka , :

> [...]
>Ik ben al getrouwd hoor:-) :-)
>Ik lach alleen graag, het leven is zo al een saaie boel genoeg h!

Dit is geen forum maar Usenet (nieuwsgroepen),

hier praat je tegen iedereen, en wie wil kan antwoorden.

zoals ik nu. :-)))

--
Groetjes
Andr (VB)