Vista Media Center - DVD Gallerij

eXisTa

Vista Media Center - DVD Gallerij
Hallo,

Zoals aangegeven staat op
http://technet.microsoft.com/en-us/l.../cc721855.aspx is het mogelijk om
VIDEO_TS mappen van DVD backups te kunnen bekijken.
Helaas werkt dit dus niet, iemand enig idee?

Greetz,

Moi
~PC-freak©~

Re: Vista Media Center - DVD Gallerij
Op Wed, 8 Oct 2008 02:38:07 -0700, schreef eXisTa
<eXisTa@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>VIDEO_TS mappen van DVD backups te kunnen bekijken.
>Helaas werkt dit dus niet, iemand enig idee?

Als je nu eens aangeeft dat .vob door mediaplayer afgespeeld moet
worden, dat werkt bij mij in XP en zou in Vista ook moeten kunnen
werken.

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#
eXisTa

Re: Vista Media Center - DVD Gallerij
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt wat het probleem nu is.
Ik gebruiker Vista Media Center en heb enige tijd DVD Library middels een
registry hack in de lijst gehad, hiermee kon ik al mijn DVD's benaderen.
Helaas is deze nu om onverklaarbare redenen pleite en kan dus niet mijn
prachtige DVD collectie bekijken.
In het register staat er nog steeds "Gallery".

"~PC-freak©~" wrote:

> [...]

> altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#
> Algemene tips om zelf een PC te bouwen, zie mijn site.

Op Wed, 8 Oct 2008 03:07:03 -0700, schreef eXisTa

OK, iig suc6 met de oplossing.

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#
eXisTa

Re: Vista Media Center - DVD Gallerij
De oplossing blijkt eigenlijk vrij simpel, ik was mijn dvd gallerij aan het
bekijken op afstand met LogMeIn. Wat blijkt nou zodra je remote een pc gaat
overnemen en je media center start dan krijg je een ander uitelrijk en andere
inhoud dan dat je dat normaal gewend zou zijn. Zodra ik thuis kwam en media
center startte was het gewoon zichtbaar. Bedankt voor je hulp in ieder geval
PC-freak.

Greetz,

Moi