windows live mesenger

fabienne

windows live mesenger
op mijn laptop draadloos dus wifi . loopt mijn windows live mesenger
vast zodra ik een video gesprek wil starten .100% verbinding dus dat is het
niet.
laptop draait op vista premium ,wat kan de oorzaak zijn verder werkt
internet perfect
Marlon

Re: windows live mesenger

"fabienne" <fabienne@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> het
> niet.
> laptop draait op vista premium ,wat kan de oorzaak zijn verder werkt

Mischien niet video gesprek starten, maar allebei apart je eigen cam
aanzetten.

Peter Pors

Re: windows live mesenger

"Marlon" <Mar@newsxs.nl> schreef in bericht
news:bbbac$48ea12ee$541f652e$6914@abuse.newsxs.nl. ..

> "fabienne" <fabienne@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Mischien niet video gesprek starten, maar allebei apart je eigen cam
> aanzetten.

Daar schiet je niets mee op, ze willen elkaar zien én horen, kennelijk. Dus
dit is geen probleemgerichte reactie. Nu moet ik bekennen dat ik de
oplossing om het voor elkaar te krijgen niet direct weet. Zoek het
allereerst misschien in de drivers van de geluidskaart? Als gewoon de cam
aanzetten etc wel gaat, zal het daar niet aan liggen... toch?

Groeten,
Peter

Marlon

Re: windows live mesenger

"Peter Pors" <peterpors@zeelandnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> allereerst misschien in de drivers van de geluidskaart? Als gewoon de cam
> aanzetten etc wel gaat, zal het daar niet aan liggen... toch?

Kan wel hoor, video en audio apart in schakelen.
De verbinding loopt vast, apart inschakelen hielp hier wel.

Re: windows live mesenger
Op zondag 5-10-2008 tiepte fabienne de volgende wijze woorden :
> [...]
> niet.
> laptop draait op vista premium ,wat kan de oorzaak zijn verder werkt

Kijk eens op de website van de fabrikant van je webcam of er nieuwe
drivers beschikbaar zijn.

*Binnenkort*: Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Rob

Re: windows live mesenger
Ik heb hetzelfde probleem. Windows Vista en Cyberlink You Cam. Ook instellen
van USB cam geeft programmafout en dan sluit WLM af. Wie o wie weet de weg?