Interne Cardreader werkt niet

Willem

Interne Cardreader werkt niet
Mijn interne Cardreader wil mijn SD kaartje niet zien laat staan lezen. Ook
een externe heeft er weinig zin in. Kaartje zelf is overigens in andere PC
gewoon te lezen.
Nu heb ik laatst dezelfde soort problemen met mij n DVD lezer en brandeer
gehad en KarelV gaf me toen de oplossing om een paar waardes uit het register
te verwijderen.
Nu vraag ik me af of een dergelijke aktie ook voor mijn cardreader zou
kunnen werken.
Graag jullie advies

Vast bedankt

Willem
Jack

Re: Interne Cardreader werkt niet
"Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> register
> te verwijderen.
> Nu vraag ik me af of een dergelijke aktie ook voor mijn cardreader zou

Iets vergelijkbaars heb ik ook wel eens gehad met XP. Geen idee wat jij hebt
en of het met andere besturingsystemen ook is, maar bij mij lag het aan het
feit dat ik te veel stationsletters had. Die cardreader neemt er al 4 in
beslag, daarnaast had ik een stuk of 6 letters voor partities op harde
schijven, een letter voor een netwerkverbinding en er werden regelmatig via
usb aparaten gebruikt (memorysticks, mp3 speler, navigatieapparaat).
Na een tip heb ik enkele aparaten een vaste stationsletter toegewezen en
werkte alles weer correct. Ik had het namelijk ook dat apparaten niet meer
te zien waren, terwijl ze op een andere PC goed werkten.

Succes,
Jack

Willem

"Jack" wrote:

> [...]

> werkte alles weer correct. Ik had het namelijk ook dat apparaten niet meer
> te zien waren, terwijl ze op een andere PC goed werkten.

Ik heb je bericht gelezen maar denk niet dat het probleem daarin zit.
Heb per abuis perongeluk 2 maal dezelfde topic geopend en ga door in de
eerst geposte.
Bedankt voor je reactie

Vriendelijke groet

Willem