IE-8 Beta2

Roberto

IE-8 Beta2
Heeft iemand ervaring met de nieuwe Internet Explorer 8 Beta2
AndreS

Re: IE-8 Beta2

"Roberto" <santman@hotmail.com> schreef in bericht
> Heeft iemand ervaring met de nieuwe Internet Explorer 8 Beta2

Hallo
Beta 2 werkt goed (zover ik heb kunnen testen) in tegenstelling tot beta1
Het grootste probleem is nog dat heel veel websites nog niet aangepast zijn,
waardoor je moet overschakelen op IE7 comptabiliteit en dan nog werkt het
niet zoals onder de echte IE7.
De meeste afwijkingen zitten in de website-menu's en formulieren.
Ik vind FireFox en Safari nog steeds sneller dat IE8 en IE7
-
Ik heb hem er weer afgehaald en wacht nog een tijdje tot de kant en klare
IE8 er is.
grt

Re: IE-8 Beta2
> Heeft iemand ervaring met de nieuwe Internet Explorer 8 Beta2

Vind het een prettige browser. Het is de eerste keer dat IE door de
Acid2 test komt, dus dat de pagina's goed gerenderd worden.
http://www.webstandards.org/files/acid2/test.html

Er zitten hier en daar nog wat kleine bugjes in, zo gaat IE8 niet
helemaal goed om met bepaalde scripts, maar op zich werkt IE8 prima,
zeker voor de die-hard IE fans. ^^

Maar, eerlijk is eerlijk, het heeft mij er nog steeds niet toe kunnen
bewegen afscheid te nemen van Firefox 3. ;-)

*Binnenkort*: Alles over Windows 7 op
www.sevenbits.nl

Solar

Re: IE-8 Beta2

"Roberto" <santman@hotmail.com> schreef in bericht
> Heeft iemand ervaring met de nieuwe Internet Explorer 8 Beta2

Zitten nog een paar vervelende bugs in, laat bv bij google pagina geregelt
een blanco pagina zien.
Dan moet je eerst de 2e pagina aanklikken en dan terug klikken, om de zoek
resultaten in beeld te krijgen.
\enz..........enz............

Voorlopig lekker links laten liggen, dus zoals zoveel van windows
halfbakken.

Blackbird

Re: IE-8 Beta2

"Solar" <none@none.com> schreef in bericht news:48e7994a_3@news4us.nl...

> [...]

> resultaten in beeld te krijgen.
> \enz..........enz............
>
> Voorlopig lekker links laten liggen, dus zoals zoveel van windows

evenals van Mac en Linux

Peter Pors

Re: IE-8 Beta2

"Blackbird" <Blackbird@qmail.com> schreef in bericht

> "Solar" <none@none.com> schreef in bericht news:48e7994a_3@news4us.nl...

> evenals van Mac en Linux

Pecies Ik laat de bèta even rusten, maar daarna komt numero 8 er gewoon
op. Firefox en eventueel iets van Chrome ofzo gebruik ik alleen als ik dat
nodig vindt :P
Niet bijster vaak, zogezegd.

de man

RE: IE-8 Beta2