Programma verwijderen

Gus

Programma verwijderen
Ik gebruik 'Brother's Keeper' (een chareware genealogieprogramma), maar het
is vastgelopen.
Ik heb dat op de normale manier (Configuratiescherm / Software), ondertussen
al meerdere keren verwijderd; maar na herinstallatie zitten alle (foute)
gegevens er nog steeds in.
Na het verwijderen laat ik 'CCleaner' en 'Eusing Free Registry Cleaner'
kijken naar restanten, de herinstallatie doe ik met een vers bestand van de
site van 'Brother's Keeper'.
Maar na een start zitten de gegevens er nog in, hoe is dat mogelijk, waar
zouden die kunnen zitten?

Mvg, Gus

ngai moko

Re: Programma verwijderen

"Gus" <invalid@invalid.id> schreef in bericht
> [...]
> de site van 'Brother's Keeper'.
> Maar na een start zitten de gegevens er nog in, hoe is dat mogelijk, waar

Laat je verkenner eens zoeken op *.DT6 (als je tenminste met BK6 werkt),
verwijder de gevonden bestanden en doe een frisse install
BK zet alle data, foto's enz heen.
of verwijder/rename de map DATA onder BK?
succes
William

Gus

Re: Programma verwijderen
"ngai moko" <mwambe88@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]

> verwijder de gevonden bestanden en doe een frisse install
> BK zet alle data, foto's enz heen.
> of verwijder/rename de map DATA onder BK?

Bedankt voor je antwoord,

Ik heb al heel de directory van Brother's Keeper (dus inclusief de
subdirectory DATA) verwijderd, en na de verwijdering de pc heropgestart.
Maar na een verse installatie worden er terug 'ergens' gegevens gevonden, ik
snap het ook niet!

Mvg, Gus

Pierre Melser

Re: Programma verwijderen
Gus wrote:
> [...]

> heropgestart. Maar na een verse installatie worden er terug 'ergens'
> gegevens gevonden, ik snap het ook niet!

In het register zoeken op restanten, o.a. onder de software sleutel en die
verwijderen. Eerst backup maken van register!

Pierre

Gus

Re: Programma verwijderen
"Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht

> In het register zoeken op restanten, o.a. onder de software sleutel en die
> verwijderen. Eerst backup maken van register!
>
> Pierre

In het register heb ik zelf niet geprutst, ik heb 'Ashampoo WinOptimizer
2009' (de gratis versie) laten zoeken, en die heeft niets meer van BK
gevonden.

Ik heb wel nog een en ander gevonden in:
C:\Gebruikers\naam\AppData\Local\Virtual Store\Program Files\Brother's
Keeper 6
De directory 'AppData' is verborgen.
Ik heb daar ook de directory 'Brother's Keeper' verwijderd, heropgestart en
terug ge´nstalleerd.
De installatie verliep anders dan voorheen, maar nu na het starten van BK
krijg ik een serie foutmeldingen van files (van BK) die niet open zijn. Als
ik een Gedcom-file wil invoeren krijg ik terug dezelfde (een achttal)
foutmeldingen.
Dus de vroegere data die gevonden werden zijn schijnbaar weg nu, maar ik
krijg BK niet meer aan de praat!

Ook het de´nstalleren via Configuratiescherm lukt niet meer, de
'install.log' file wordt niet gevonden (al staat hij gewoon onder de BK
directory!).
Zou het iets met Vista kunnen te maken hebben, dat de installatiefile niet
goed werkt?

Mvg, Gus

Pierre Melser

Re: Programma verwijderen
Gus wrote:
> [...]

> BK directory!).
> Zou het iets met Vista kunnen te maken hebben, dat de installatiefile

Wist je dit en heb je daar rekening mee gehouden?
If you have Windows Vista you will need to set the BK6 program to run with
administrator rights. Right click the BK6 icon and pick Run with
administrator rights (or pick Properties, Compatibility). BK6 needs
administrator rights for your data folder which is normally c:\program
files\brother's keeper 6\data but if yours is set up differently it is the
folder name that shows at the bottom of the main BK6 screen when it starts
up.

> [...]
> folder name that shows at the bottom of the main BK6 screen when it starts

Ik heb het programma laten draaien met administrator rights.
Als ik een gedcom wil inladen krijg ik de volgende foutmelding:

'Error during Create of BKGEDTMP.TMP STAT=25'

Ik kan dan enkel op 'Klaar' drukken, maar daarna is er niets ingeladen.

Gus

Pierre Melser

Re: Programma verwijderen
Gus wrote:
> [...]

> 'Error during Create of BKGEDTMP.TMP STAT=25'
>
> Ik kan dan enkel op 'Klaar' drukken, maar daarna is er niets

De support van BK geeft alleen maar dit door:

Hi

Try it a second time and see if the error is still happening.

If so, do the following

[...]
files\brother's keeper 6\data or C:\brother's keeper 6\data but if yours
is set up differently it is the folder name that shows at the bottom of the
main BK6 screen when it starts up.

John

www.bkwin.com

Is daar nog iets bij waar je wat aan hebt?

Pierre