Vaste volgorde gadgets in sidebar

HuBBy

Vaste volgorde gadgets in sidebar
Hoi,

Is het mogelijk de gadgets die in de sidebar van Vista staan in een vaste
volgorde te zetten? Ik sleep de gadgets nu in een bepaalde volgorde. Soms,
niet altijd, staan deze gadgets in een geheel willekeurige volgorde na het
opstarten van mijn pc. Ik wil ze dus altijd in dezelfde volgorde hebben.

Ik kan niets vinden in de opties van de sidebar. Misschien een register
aanpassing?

Wie weet dit?

Alvast bedankt!

HuBBy

Re: Vaste volgorde gadgets in sidebar

"HuBBy" <osouvNoSpam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> opstarten van mijn pc. Ik wil ze dus altijd in dezelfde volgorde hebben.
>
> Ik kan niets vinden in de opties van de sidebar. Misschien een register

In principe moet de Sidebar de volgorde van de gadgets gewoon onthouden.
Maar er schijnen meer mensen last te hebben van deze bug.
Zie bijvoorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1258721
Misschien eens kijken naar custom gadgets die je niet gebruikt en die dan
verwijderen.
Het zou kunnen dat een niet standaard gadget dit gedrag veroorzaakt.

Huib

Re: Vaste volgorde gadgets in sidebar

"HuBBy" <osouvNoSpam@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> opstarten van mijn pc. Ik wil ze dus altijd in dezelfde volgorde hebben.
>
> Ik kan niets vinden in de opties van de sidebar. Misschien een register

Hallo,
Ik heb 3 gadgets staan de klok , kalender & notitie
Die blijven mooi in volgorde staan doch af en toe gebeurd het dat ze door
elkaar staan de reden heb ik ook nog niet kunnen achterhalen.
Het valt me wel op dat het opstarten dan ook iets langer geduurt heeft
.....misschien AVG die een programma update gedaan heeft?
Groeten
Huib