soms bij opstarten Vista zwart scherm, soms niet

Erwin

soms bij opstarten Vista zwart scherm, soms niet
Goedendag,

soms start de PC niet in 1 keer op. Voor nog het balkje met groene strepen
verschijnt, blijft hij hangen. Zwart scherm.. Na een reset kan hij weer
opstarten, geeft hij aan dat windows niet goed is afgesloten. Na de keuze om
windows normaal te starten, gaat het weer goed.

Maar dat komt lang niet altijd voor. Iemand anders nog dergeljke ervaringen?
en zo ja weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

Ik heb Windows Home Premium 32bit.

Gr.
Erwin

Re: soms bij opstarten Vista zwart scherm, soms niet
> [...]
>
> Maar dat komt lang niet altijd voor. Iemand anders nog dergeljke ervaringen?
> en zo ja weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

Kijk eens of het helpt als je de drivers voor je grafische kaart update
naar de nieuwste versie.

> Kijk eens of het helpt als je de drivers voor je grafische kaart update
> naar de nieuwste versie.
>
> --

Bedankt voor de tip, maar volgens mijn apparaat beheer heb ik de nieuwste
stuurprogrammas voor de nvidia geoforce 8600 GT en is er geen nieuwere te
vinden op internet ....

> [...]

> stuurprogrammas voor de nvidia geoforce 8600 GT en is er geen nieuwere te

De laatste GeForce release is van 25 september, driverversie 178.13
http://www.nvidia.com/object/winvist...8.13_whql.html

> De laatste GeForce release is van 25 september, driverversie 178.13
> http://www.nvidia.com/object/winvist...8.13_whql.html

Ik heb de volgende versie:
7.15.11.7813
datum: 17 september 2008.
gezien de laatste 5 nummers lijkt me het dezelfde driver

Nogmaals bedankt voor de moeite om te reageren !

overigens de laatste twee keer startte hij weer normaal op, het komt maar af
en toe voor dat hij blijft hangen

Gr
Erwin