Kleur van taakbalk veranderen

C@limero

Kleur van taakbalk veranderen
-Ik heb Windows Vista Ultimate NL 32-bits.
-De grafische kaart van mijn barebone laat niet toe om Vista Aero in
te schakelen.

Nu zou ik graag de kleur van de taakbalk (standaard Vista uiterlijk)
willen veranderen, maar dat wil niet lukken. :-(

Kan iemand mij op weg helpen?
Hans Schuts

Re: Kleur van taakbalk veranderen
Op Thu, 02 Oct 2008 18:12:42 +0200, "C@limero" <nospam@nep.invalid>
schreef:

> [...]
>
>Nu zou ik graag de kleur van de taakbalk (standaard Vista uiterlijk)
>willen veranderen, maar dat wil niet lukken. :-(

Vertel eerst eens waarom het niet lukt. Hoe ga je te werk en wat gaat
er dan precies mis? Foutmelding?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Jawade

Re: Kleur van taakbalk veranderen
In article <vd0ae45inef7jijbrbb96eb75tkspq9c1j@4ax.com>, me@privacy.net.invalid says...

> Vertel eerst eens waarom het niet lukt. Hoe ga je te werk en wat gaat
> er dan precies mis? Foutmelding?

Dus hij moet eerst zelf de oplossing geven, en daarna ga jij
vertellen waaraan het ligt. :-(

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,

Op Thu, 2 Oct 2008 20:22:34 +0200, Jawade <Henk_Jawade@hotmail.com>
schreef:

>Dus hij moet eerst zelf de oplossing geven, en daarna ga jij
>vertellen waaraan het ligt. :-(

Nee slimmerik, ik vraag hem om te vertellen hoe hij probeert die kleur
te veranderen en waar het dan fout gaat. Maar als jij een werkende
kristallen bol hebt, geef dan de oplossing even.
--

Hans Schuts
Linea Recta

Re: Kleur van taakbalk veranderen
"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
news:MPG.234f2fd56e10cb489896c0@news.microsoft.com ...
> In article <vd0ae45inef7jijbrbb96eb75tkspq9c1j@4ax.com>,
> me@privacy.net.invalid says...

> Dus hij moet eerst zelf de oplossing geven, en daarna ga jij
> vertellen waaraan het ligt. :-(

Hahaha! 'T zal wel niet met een pot verf zijn...

--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os

Ronny Vantomme

Re: Kleur van taakbalk veranderen

"C@limero" <nospam@nep.invalid> schreef in bericht
> [...]
>
> Nu zou ik graag de kleur van de taakbalk (standaard Vista uiterlijk)
> willen veranderen, maar dat wil niet lukken. :-(

Ik geloof dat mijn kleinzoon daar kleurstiften voor gebruikt
Ronny

Cnut

> [...]
>
> Nu zou ik graag de kleur van de taakbalk (standaard Vista uiterlijk)
> willen veranderen, maar dat wil niet lukken. :-(

Configuratiescherm\Vormgeving aan persoonlijke voorkeur
aanpassen\Persoonlijke instellingen\Kleur en vormgeving van vensters
8 verschillende kleuren en de taakbalk verandert ook!
Maar in jouw geval ben je waarschijnlijk aangewezen op de eigenschappen van
de klassieke vormgeving. (onderaan in het venster)
Of een Vista "theme" downloaden.
http://www.myvistathemes.com/

C@limero

On Fri, 3 Oct 2008 22:32:48 +0200, "Cnut" <cnut@flap.org> wrote:

> [...]

>Maar in jouw geval ben je waarschijnlijk aangewezen op de eigenschappen van
>de klassieke vormgeving. (onderaan in het venster)

OK...bedankt voor de nuttige inbreng!