Probleem met downloaden bestanden

Eurocounter

Probleem met downloaden bestanden
Als ik bv een exe (zoals ccleaner) download dan haalt hij het bestand binnen.
Maar eens het gedownload is en ik klik dan op opstarten dan doet ie niks, het bestand blijkt dan te
verdwijnen.
Ik zie het echter wel staan in mijn tijdelijke intenetmap.
Hetzelfde met sommige pdf bestanden en excel bestanden bijvoorbeeld.
De koppelingen naar de bijhorende software staat wel goed.
Als ik bv een nzb bestand binnenhaal en het automatisch wil laten opstarten hetzelfde, het bestand
staat wel weer in mijn tijdelijke map.
Verder werkt alles soepel en normaal maar dit is wel een beetje ongemakkelijk om te werken.
Ik heb me al suf gezocht.

Danik bij voorbaat voor de eventuele hulp.

Blackbird

Re: Probleem met downloaden bestanden

"Eurocounter" <Eurocounter@scarlet.be> schreef in bericht
news99B0451-F70E-4611-BD93-67E0DA159CAE@microsoft.com...
> [...]
> ongemakkelijk om te werken.
> Ik heb me al suf gezocht.
>
> Danik bij voorbaat voor de eventuele hulp.

en direct installeren vanaf de site?

Indy

> [...]

> ongemakkelijk om te werken.
> Ik heb me al suf gezocht.
>
> Danik bij voorbaat voor de eventuele hulp.

Als ik b.v een CCleaner.exe download en daarna met de 'Eigenschappen'
bekijk,dan blijkt
dit bestand geblokkeerd te zijn.
Blokkering opheffen ? j/n.
Misschien van toepassing voor U ??

Indy

Eurocounter

Re: Probleem met downloaden bestanden
> Als ik b.v een CCleaner.exe download en daarna met de 'Eigenschappen'
> [...]

Nee ook dat is het niet tot daar loopt alles normaal