Niet publiceren in Moviemaker

Kevin

Niet publiceren in Moviemaker
Elke film die ik maak in Moviemaker en wil publiceren in geeft een fout. Ik
heb een film gemaakt van circa anderhalf uur en als ik deze publiceer via
optie dvd dan opent DVD Maker zich. Deze geeft na ongeveer 1% coderen de fout
"kan dvd niet maken, niet nader omschreven fout". Wat kan ik daar nou mee?
Als ik ongeveer 10 minuten van de film neem werkt het wel. Ik heb 3 GB
geheugen.
Als ik publiceer via optie "deze computer" zegt Movie maker dat er op die
locatie niets gepubliceerd kan worden en dat ik mijn bronbestanden moet
nakijken en schijfruimte.

Ik gebruik een nieuwe HP laptop dv 6000 met Vista en gewoon de filmpjes van
mijn camera. Ik heb ook genoeg schijfruimte. Wie helpt mij? Heb uren in die
film gestoken omdat de preview wel alles juist weer gaf.

Alvast bedankt.

Kevin
ufn@hccnet.nl
Blackbird

Re: Niet publiceren in Moviemaker

"Kevin" <Kevin@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> die
> film gestoken omdat de preview wel alles juist weer gaf.

Heb je je film als WMV gepubliceerd? Heb je al een DVD-RW geprobeerd?

Kevin

Re: Niet publiceren in Moviemaker
Ik heb hem in wmv gepubliceerd volgens mij is dat ook niet te wijzigen. Of wel?
Denk je dat een DVD-RW wel werkt? Wat zou de reden hiervan zijn?
Graag zie ik je antwoord tegemoet.
Bedankt.

Kevin

> [...]
> wel?
> Denk je dat een DVD-RW wel werkt? Wat zou de reden hiervan zijn?

sorry ik bedoel zelfs DVD+RW, deze hebben een betere foutencontrole dan
DVD-R en DVD-RW

Ewald

Re: Niet publiceren in Moviemaker
Ik heb ook een probleem met het publiceren op DVD van een fotofilm (diverse
foto's op een rij incl kleine zinnetjes en muziek) alles bijelkaar nog geen 2
mb groot. Toch lukt het mij niet de film te publiceren. Zowel niet op DVD als
op de computer. Geeft de bekende fouten als: 'onbekende fout' en 'niet genoeg
ruimte, etc,etc'.
Ik heb geprobeerd het vituele geheugen aan te passen, gebrand op DVD+R (RW),
ik heb clipjes weg gehaald (blijft nu bij niets meer over) en nogsteeds
dezelfde fouten. Op de site van microsoft kom ik ook niet echt verder.
Is bij jullie het probleem nu opgelost en zo ja wat hebben jullie gedaan? Ik
zou het graag willen weten.
Ik gebruik overigens Vista (home premium) op een Toshiba A200-812 (intern
1GB), dual core, T2250 1,73 Ghz. Lijkt mij voldoende.

Alsvast bedankt
Ewald

"Ewald" <Ewald@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Ik gebruik overigens Vista (home premium) op een Toshiba A200-812 (intern
> 1GB), dual core, T2250 1,73 Ghz. Lijkt mij voldoende.

mischien staan hier tips:
http://www.papajohn.org/
en anders is papajohn niet te beroerd om je persoonlijk op je vragen te
antwoorden.

Kevin

Re: Niet publiceren in Moviemaker
Beste Ewald,

Ik heb maar één oplossing voor ons probleem en dat is een ander programma
gebruiken. Ik heb er nu al zoveel tijd en moeite in gestoken op het probleem
op te lossen dat ik niet verder wil met Moviemaker. Succes verder, mocht je
de oplossing vinden dan zou ik die graag ook willen weten.

Gr, Kevin

"Ewald" wrote:

> [...]
> Ik gebruik overigens Vista (home premium) op een Toshiba A200-812 (intern
> 1GB), dual core, T2250 1,73 Ghz. Lijkt mij voldoende.

SLe

On 19 okt, 17:38, Kevin <Ke...@discussions.microsoft.com> wrote:
> [...]
> de oplossing vinden dan zou ik die graag ook willen weten.
>
> Gr, Kevin

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Een andere oplossing, zo heb ik ontdekt is de te publiceren film in 2-
en of 3-en knippen, elk deel apart publiceren op je harde schijf en
dan van de delen weer een totaal maken. Dan lukt het publiceren met
movienmaker wel. Althans bij mij.
Sjef.

Alma86 is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Niet publiceren in Moviemaker
Beste Kevin,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou gehad met Movie Maker.
Ontzettend veel tijd en moeite gestoken naar het vinden van de oplossing.

Het is raar maar waar; bij mij was het opgelost nadat ik de titelpagina en al het in- en uitfaden verwijderd had!

Waarschijnlijk is deze tip voor jou te laat maar misschien heeft een andere lezer er nog eens wat aan.

Groeten Alma

marcelbergen is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Niet publiceren in Moviemaker
Hoi Kevin,

Ik had exact hetzelfde probleem en heb heel internet afgezocht op zoek naar een oplossing... en de oplossing staat op deze site... het heeft blijkbaar te maken met het infaden en outfaden. Dat had ik 3 keer gebruikt en toen ik dat weggehaald had kon ik de film publiceren. Ga nu proberen of ik het in- en outfaden er weer terug op kan zetten... ben benieuwd...

Groeten, Marcel.