Is blad PCM VistaInfo.nl de aanbieding van goedkope Home Premium w

Joepie

Is blad PCM VistaInfo.nl de aanbieding van goedkope Home Premium w
Ik kan voor 109,75 het tweemaandelijkse blad PCM VistaInfo.nl én Vista Home
Premium krijgen. Op zich is dat een redelijke deal, maar dat PCM
VistaInfo.nl, is dat wat? Ik ben al geabonneerd op ComputerTotaal!.
Of weet iemand een betere aanbieding?

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: Is blad PCM VistaInfo.nl de aanbieding van goedkope Home Premium w
"Joepie" <Joepie@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Premium krijgen. Op zich is dat een redelijke deal, maar dat PCM
> VistaInfo.nl, is dat wat? Ik ben al geabonneerd op ComputerTotaal!.

Wat wil je bereiken, een goed computerblad of een goedkope licentie van
Vista? Of het blad interessant is voor jou hangt erg van je eigen niveau of
namelijk. Er zijn talloze titels grofweg tussen de Computer Idee en Magazine
fur Computer und Technik (c't). Dat varieert van advertentieblad voor
'zwakzinnigen' tot semi-wetenschappelijk droog leesvoer.

Jetze Mellema (MS MVP)

Joepie

"Jetze Mellema (MS MVP)" wrote:

> [...]

> fur Computer und Technik (c't). Dat varieert van advertentieblad voor
> 'zwakzinnigen' tot semi-wetenschappelijk droog leesvoer.

Nou, ik zit meer in de richting van semi-wetenschappelijk droogvoer, maar
niet helemaal. Weet computerproblemen meestal zelf op te lossen. Van Vista
heb ik nog weinig verstand, dus het blad zou zinvol kunnen zijn, maar dan
moet het niet het niveau zijn van Computeridee.
Mocht het niet eenvoudig zijn aan te geven of het blad een zinvolle
aanvulling is, dan ga ik maar even naar de kiosk...

Blackbird

> [...]
> Mocht het niet eenvoudig zijn aan te geven of het blad een zinvolle
> aanvulling is, dan ga ik maar even naar de kiosk...

Voor al dit soort bladen geldt: veel geschreeuw, weinig wol. Echte
informatie krijg je door wat zoeken op internet en hier, via Mamamegs en
KarelV. Bovendien hebben al deze bladen Google items met de voornaamste
nieuwtjes.