Problemen vista service pack 1

Sonja

Problemen vista service pack 1
Ik heb na veel problemen eindelijk SP1 geinstalleerd, maar denk er hard over
het wr weer af te gooien. Mijn muis blijft maar knipperen en aangeven dat de
computer ergens mee bezig is, heel irritant. Weet iemand een oplossing?

Sonja

Re: Problemen vista service pack 1
Sonja schreef op 29-9-2008 20:14:
> [...]
> computer ergens mee bezig is, heel irritant. Weet iemand een oplossing?

Zie hier de tekst van een MS-medewerker (de tweede manier blijkt
trouwens vaak al te helpen)

===========================
Ik begrijp uit uw email, dat u een probleem heeft met de muiscursor en
gebruik van het geheugen na de installatie van service pack 1

Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit vaak te maken heeft met de
grafische/videokaart.
EN dan specifiek de videokaarten van ATI.

Hetgene wat u kunt proberen is de videokaart te updaten met de laatste
nieuwe drivers.

Als u niet weet wat u videokaart is,kunt u dit op de volgende manier
controleren.

1. ga naar start
2. direct boven de start-knop ziet u staan "zoekopdracht starten"
3. type in het venster het volgende "dxdiag" en druk OK
4. bovenin ziet u verschillende tabbladen en hier ziet u ook beeldscherm
5. Onder het tabblad beeldscherm ziet u de gegevens van de videokaart

dit zijn de sites waar u de standaard kaarten kunt updaten
www.amd.ati.com
www.nvidia.com

Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden kunt u het volgende
proberen

1. ga naar start
2. direct boven de start-knop ziet u staan "zoekopdracht starten"
3. U krijgt nu een kleinscherm "hulpprogramma voor systeemconfiguratie"
4. u kiest bovenin voor het tabblad services
5. in deze lijst ziet u een optie staan "ati external event utility
6. deze dient u uit te schakelen
7. u kiest nu voor toepassen en sluiten
8. u dient de pc nu opnieuw op te starten.
9 als de pc opgestart is kunt u gaan controleren of bovenstaande
stappen uw probleem oplossen

Rob

> [...]
> computer ergens mee bezig is, heel irritant. Weet iemand een oplossing?

Is die muis niet te vervangen?
SP1 heeft toch ook wel zijn voordelen

-------
Rob

Henk

Hoe krijg ik "appcrash" weg.
Hallo,
Ik werk al geruime tijd met Vista Ultimate.

Maar een paar dagen geleden wilde ik "Windows Fotogalerie"openen, kwam er
een melding dat het programma wordt afgesloten
door een fout.
De fout is "Appcrash"??

Wie kan mij helpen deze fout te herstellen ?

Bij voorbaat dank,
Henk

Wim Hekken ;-)

Re: Hoe krijg ik "appcrash" weg.
Henk schreef:
> [...]
> door een fout.
> De fout is "Appcrash"??
>
> Wie kan mij helpen deze fout te herstellen ?

Appcrash wil zeggen, dat het programma gecrashed is en daarom is
afgesloten. Dit zegt dus niet zo veel :-(
Heb je niet een foutmelding gezien? Anders is het iets voor mijn
beruchte kristallen bol op http://www.duquartier.nl/help.htm
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem