Welke tv-kaart met video ingang ?

Maurice Konings

Welke tv-kaart met video ingang ?
Hoi, ik wilde eigenlijk vragen welke tv-kaart (met video ingang) het beste
werkt in een Vista Computer. Hiervoor had ik de terratec cinergy 600, maar
daar kreeg ik op een gegeven moment een Blue screen of death door. Ik heb de
kaart daarom ook verwijderd uit mijn systeem. Ook bij de overlay van de
terratec ging mijn aeroglass uit en schakelde windows naar de standaard
kleuren instelling. Ik zou graag een tv kaart hebben die dat niet doet ! p.s.
Het mag ook gewoon een video-ingang zijn ZONDER tv mogelijkheden !!
Cnut

Re: Welke tv-kaart met video ingang ?
"Maurice Konings" <MauriceKonings@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:1E5B42F5-F088-4B3E-818B-BD99FA2263D4@microsoft.com...
> [...]
> p.s.
> Het mag ook gewoon een video-ingang zijn ZONDER tv mogelijkheden !!

Vreemd die BSOD, heb je wel de juiste driver gebruikt voor de terratec
cinergy 600?
http://www.terratec.net/en/driver-an...ver_33519.html
Cinergy 600 TV - BDA Driver
(Broadcast Driver Architecture)
BDA Driver for Windows Vista (32/64 Bit)
BDA Driver for Windows XP SP2 (32/64 Bit)
Version: 1.3.3.5 | Filesize: 1.57 MB
^^^^^^^^^^^^

Maurice Konings

"Cnut" wrote:

> [...]

> (Broadcast Driver Architecture)
> BDA Driver for Windows Vista (32/64 Bit)
> BDA Driver for Windows XP SP2 (32/64 Bit)

Ja inderdaad een beetje vreemd die BSOD, maar ik heb wel de goede drivers
gebruikt. Zelfs met de laatste drivers was het probleem van toepassing. Nu
ben ik gewoon op zoek naar een vervangende kaart of video-ingang die goed
werkt op een vista systeem. Zoals ik al zei, de kaart hoeft geen tv
mogelijkheden te hebben het gaat mij alleen om een video-ingang zodat ik mijn
beveiligings-camera kan gaan streamen op internet.

bericht news:7FFB0FCE-FA18-42BF-A97F-7DB0821FBE75@microsoft.com...

> [...]
> mijn
> beveiligings-camera kan gaan streamen op internet.

Ikzelf heb hele goede ervaringen met Hauppauge capture kaarten, ik gebruik
nu alweer 3 jaar de WinTV-PVR-350, momenteel op mijn vista PC.
http://www.hauppauge.de/de/index.htm
Maar speciaal voor beveiliging moet je dan misschien wel hier zijn:
http://minicams.tectronic.be/index.php
http://minicams.tectronic.be/product...pture-card.php
(4 ingangen, )
en hun bellen of dat ook onder Vista werkt.