Klassieke weergave startmenu

Jawade

Klassieke weergave startmenu
Ik heb altijd de klassieke weergave van het startmenu ingeschakeld,
omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,
dus, hoe hebben jullie het ingesteld?

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,

Re: Klassieke weergave startmenu
Jawade schreef op 25-9-2008 19:04:
> [...]
> omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
> scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

Nieuwe startmenu (wél met 'Uitvoeren' erbij)
Klassieke Confscherm

Blackbird

Re: Klassieke weergave startmenu

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
news:MPG.2345e31e116f27689896b6@news.microsoft.com ...
> [...]
> omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
> scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

Na aanvankelijke onwennigheid toch maar even doorgebeten en de nieuwe Vista
vorm gekozen, die ik uiteindelijk toch prettiger vind. Je moet tenslotte
meegroeien met MS ;-)

Jetze Mellema \(MS MVP\)

> [...]
> omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
> scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

'Nieuw' startmenu maar op de desktop de iconen voor computer en netwerk
aangezet. In het begin nog met het venster Uitvoeren maar tegenwoordig type
ik alles rechtstreeks in het zoekvenster of doe ik Windows-toets+R.

Configuratiescherm heb ik ook in de nieuwe weergave staan, ook hier gebruik
ik het zoekvenster wel eens.

Jetze Mellema (MS MVP)

~PC-freak©~

Re: Klassieke weergave startmenu
Op Thu, 25 Sep 2008 19:04:48 +0200, schreef Jawade
<Henk_Jawade@hotmail.com> het volgende.

> [...]
>omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
>scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

Klassiek vind ik overzichtelijker en veeeeeel minder vertragend.

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#
willem.k

> [...]

> Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,
> DOS-Filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

ja ook altijd klassiek is makkelijker

> [...]
> omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
> scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

Ik gebruik het 'nieuwe startmenu', zónder Uitvoeren, daar gebruik ik
naar volle tevredenheid het zoekvlak voor. Grbuik het 'klassieke'
Configuratiescherm en heb het als uitklapmenu in Start.

Jawade

Re: Klassieke weergave startmenu
In article <MPG.2345e31e116f27689896b6@news.microsoft.com>, Henk_Jawade@hotmail.com says...
> [...]
> omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
> scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

Voor zover bedankt. Ik ben dus bepaald niet de enige die de boel
klassiek heeft staan. Ik vind het natuurlijker. Dat had ik niet
toen Windows 95 uit kwam, dat vond ik een duidelijke verbetering.
Maar ja, ik ben nu weer een stuk ouder. :-)

> [...]
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,
DOS-Filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Wim Hekken ;-)

Jawade schreef:
> [...]
> omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
> scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

Ik gebruik de standaard instellingen van Vista. Ik heb niet voor niets
een computer met een duo-processor. Één core voor Vista en één voor
mijzelf :-)
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
GJ.Oomens

Re: Klassieke weergave startmenu
On Thu, 25 Sep 2008 19:04:48 +0200, Jawade <Henk_Jawade@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>omdat ik dat veel overzichtelijker vind. Zo ook het configuratie-
>scherm. Nou was ik eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit hebben,

Startmenu nieuw. Configuratiescherm klassiek.
--
Gérard