DVD speler en DVD brander met uitroepteken in apparaatbeheer

Willem

DVD speler en DVD brander met uitroepteken in apparaatbeheer
Hallo

Na het installeren van DVDInfo Pro worden mijn DVD spelers niet meer goed
herkend.
Heb DVDInfo Pro gedeinstalleerd en daarna Systeemherstel gedraaid op het
punt waar DVDInfo Pro nog niet geinstalleerd was.
Dit heeft even mogen helpen maar inmiddels staan de devices weer met een
gele driehoek in apparaatbeheer en worden ze door Windows niet gezien.
Weet iemand een oplossing hoe ik dit weer kan veranderen.
Alvast bedankt.
PS de DVD drives zitten via een aparte S-Ata controller aangesloten en
worden tijdens het booten wel gezien

Re: DVD speler en DVD brander met uitroepteken in apparaatbeheer
Willem schreef op 25-9-2008 10:20:
> [...]
> Alvast bedankt.
> PS de DVD drives zitten via een aparte S-Ata controller aangesloten en

Helpt dit? (ik denk van wel ... ):

Ga naar Start, Uitvoeren.
Type: regedit en klik OK.
Blader naar: HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/
Klik op de sleutel: {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
[Pas op: er staan een heleboel sleutels met bijna dezelfde naam!]
Verwijder daarvan de tekenreeksen met de namen: UpperFilters en
LowerFilters (indien aanwezig).
(Markeer een tekenreeks, kies uit het rolmenu Bewerken de optie
Verwijderen en
bevestig als daarom wordt gevraagd met Ja).
Sluit de register editor en start de computer opnieuw op.

Willem

"karelV" wrote:

> [...]
> Verwijderen en
> bevestig als daarom wordt gevraagd met Ja).
> Sluit de register editor en start de computer opnieuw op.

Hallo Karel

Ik sta telkens weer versteld van jouw kennis op het gebied van Windows.
Dit was inderdaad de juiste oplossing.
Heel hartelijk bedankt voor de snelle en goede reactie

Groetjes

Willem

Willem schreef op 25-9-2008 11:32:

> Ik sta telkens weer versteld van jouw kennis op het gebied van Windows.

Valt wel mee (of juist tegen?) hoor, dit was een 'inkoppertje', er is
zelfs een MS-KB artikel over:
http://support.microsoft.com/kb/320553