CD-KEy en Vista

Pi0tr

CD-KEy en Vista
Geachte Gebruikers

Ik zit met een probleempje ...
Dus, ik had een virus op mijn pc.. eentje da uw password steelt en kei veel
schade kan aanrichte.. en zeide tegen mij.. format dude.

Ja, ma dan ga ik niet meer een originele vista runnen?
Jwl, als je d ezelfde serial gebruikt als nu. - zeide ze.

Dus da heb ik gedaan. ik heb everest geinstallerd om de serial te zien, ik
heb die gevonden, en dan vista home premium gedownload. Bij de installatie (
na de format ) vroeg windows om mijn cd-key te typen. En ik deed dat. Alles
werkte goed, tot het moment waar ik dingskes zag naast mijn klok: This
Version of windows isn't genuie ( of ik weet niet hoe je dat zegt )
en het zegt elke keer : active your windows now.. :/ what the hell.. wat
moet ik doen?

Help please
Wim Hekken ;-)

Re: CD-KEy en Vista
Pi0tr schreef:
> [...]
>
> Ja, ma dan ga ik niet meer een originele vista runnen?
> Jwl, als je d ezelfde serial gebruikt als nu. - zeide ze.

Je zal toch je eigen exemplaar moeten installeren.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
Pi0tr

Re: CD-KEy en Vista

"Wim Hekken ;-)" wrote:

> Je zal toch je eigen exemplaar moeten installeren.
> --
>
> Wim Hekken ;-)
> Carpe Diem

MAar ik heb die niet. Ik heb die nooit gekregen. Vista was al op mijn PC
toen ik die gekocht had...

Pi0tr
Andre

Re: CD-KEy en Vista
Op Wed, 24 Sep 2008 09:41:01 -0700 schreef Pi0tr , :

> [...]
>
>Ja, ma dan ga ik niet meer een originele vista runnen?
>Jwl, als je d ezelfde serial gebruikt als nu. - zeide ze.

Inderdaad , dat werkt prima, normaal hangt er een etiket aan uw pc
met het registratienummer op en welke versie je hebt.

> [...]
>Version of windows isn't genuie ( of ik weet niet hoe je dat zegt )
>en het zegt elke keer : active your windows now.. :/ what the hell.. wat

Activeren doe je gewoon via internet he,
of via telefoon als er geen internet is.

Iedere installatie moet , na de installatie, geactiveerd worden.

En ja, dat werkt met gelijk welke dvd van Vista.
als het nummer maar echt is.
--
Groetjes
André (VB)
Cnut

Re: CD-KEy en Vista
"Pi0tr" <vipolak@gmail.com> schreef in bericht
newsC072A7C-69C9-45D1-87C9-7C5029B9287E@microsoft.com...

> MAar ik heb die niet. Ik heb die nooit gekregen. Vista was al op mijn PC
> toen ik die gekocht had...
>
> Pi0tr

Dan zit er waarschijnlijk een (verborgen) restore partitie op je HD, wat
voor PC is het?
Als ie merkloos is moet je even kontakt opnemen met de leverancier of kijk
eens in het "boekske" welke toets je bij het opstarten moet gebruiken om je
OS terug te zetten.

Jawade

Re: CD-KEy en Vista
In article <DC072A7C-69C9-45D1-87C9-7C5029B9287E@microsoft.com>, vipolak@gmail.com says...

> MAar ik heb die niet. Ik heb die nooit gekregen. Vista was al op mijn PC
> toen ik die gekocht had...

Ik denk dat je een -niet-OEM versie hebt gedownload, en die moet je
wel hebben. Even lenen en kopieren is ook een optie.

--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,