hardwareconflict

Marco

hardwareconflict
Mijn pc met vista geeft een hardwareconflict(blauw scherm) bij het laden van
een blanco dvd in de brander.
Van de 10 keer, doet ie dat 8 keer
Ben al een de gang geweest met de foutcode, maar kom er niet uit.

Re: hardwareconflict
> Mijn pc met vista geeft een hardwareconflict(blauw scherm) bij het laden van
> een blanco dvd in de brander.
> Van de 10 keer, doet ie dat 8 keer
> Ben al een de gang geweest met de foutcode, maar kom er niet uit.

Wat is de STOP foutcode?
Staan bestanden in de map C:\Windows\Minidump? Zo ja, wil je mij die
eens mailen?
mamamegsATvistabitsPUNTnl

Marco

Re: hardwareconflict

> Wat is de STOP foutcode?
> Staan bestanden in de map C:\Windows\Minidump? Zo ja, wil je mij die eens
> [...]

Hoi, je bedoelt of ik je die hele map wil mailen?
Staan veel bestanden in ik niet kan openen, DMP- bestanden.
Dat zegt mij in ieder geval niks.

Re: hardwareconflict
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht

> Hoi, je bedoelt of ik je die hele map wil mailen?
> Staan veel bestanden in ik niet kan openen, DMP- bestanden.
> Dat zegt mij in ieder geval niks.

Kun je mij alleen de laatste vijf *.dmp bestanden mailen?

Marco

Re: hardwareconflict

> Kun je mij alleen de laatste vijf *.dmp bestanden mailen?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Naar welk adres??

Re: hardwareconflict
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
>>> news:u$ayJRmHJHA.1364@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...

> Naar welk adres??

Zoals ik boven al schreef: ;-)
mamamegsATvistabitsPUNTnl of anders via de contactpagina van mijn
website.
De reden dat ik het adres niet voluit schijf is omdat ik dan een
mailbox vol spam krijg...

Marco

Re: hardwareconflict

> [...]
> De reden dat ik het adres niet voluit schijf is omdat ik dan een mailbox

Mij te vaag allemaal.

Re: hardwareconflict
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht

> Mij te vaag allemaal.

Wat is er 'vaag' dan? vervang de AT door @ en PUNT door .

Johnny T

Re: hardwareconflict

> Mij te vaag allemaal.

Beste Marco
Wat is hier nu vaag aan?
Mamamegs is een zeer gewaardeerde persoon op deze forum net zo als KarelV,en
nog een paar mensen en ze zijn te vertrouwen.
Wat Mamamegs schrijft over men emails niet helemaal op een site moet vermelden
klopt helemaal.
Speciale zoekrobots struinen forums en websites af op zoek naar email
adressen
en worden doorverkocht voor gebruik van spam of virussen.
Als je een email adres in zijn geheel op welke site of forum dan ook
schrijft dan
kan je wachten op spam in overvloed daarom veranderen mensen hun email altijd
in AT ipv @ en PUNT ipv . of zetten er zelfs helemaal geen emailadres bij.

Als je het nog niet helemaal vertrouwd kijk dan even op de site van mamamegs
www.vistabits.nl
Vertrouw je het dan nog steeds niet zet dan je 5 laatste foutmeldingen in
deze topic
en kan mamamegs je zo helpen.

Jawade

Re: hardwareconflict
In article <8D7C56D4-A1E1-47D7-B4F4-6AFF953430F0@microsoft.com>, JohnnyT@discussions.microsoft.com
says...

> [...]
> schrijft dan
> kan je wachten op spam in overvloed daarom veranderen mensen hun email altijd

Zou het waar zijn?

Met vriendelijke groeten, Jawade.
--
http://jawade.nl/ Veel vernieuwd! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, SDir v DIRgrootte, POP3lezer,