geen linkerrand dus mijnprogramma's verdwijnen

Wesley

geen linkerrand dus mijnprogramma's verdwijnen
ik heb geen linkerrand op mijn scherm dat houd dus in dat als ik met me muis
bijvoorbeeld ver naar links ga dan verdwijnt hij,

ook mijn programma's die ik open zie je openene maar die verdwijnen ook in
het linkerrand.

hopelijk weet 1 van jullie waar dit aan ligt.

scherm resolutie,schermbreedte?????

Re: geen linkerrand dus mijnprogramma's verdwijnen
> [...]
> het linkerrand.
>
> hopelijk weet 1 van jullie waar dit aan ligt.

Zie je de startknop wel? Heb je een tweede scherm ingesteld?

Wesley

Re: geen linkerrand dus mijnprogramma's verdwijnen
ja ik zie de startknop wel maar stel dat de pc ingesteld staat zodat hij 2
schermen ziet hoe kan ik dat dan veranderen?

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> Zie je de startknop wel? Heb je een tweede scherm ingesteld?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Johnny T

"Wesley" wrote:

> ja ik zie de startknop wel maar stel dat de pc ingesteld staat zodat hij 2
> schermen ziet hoe kan ik dat dan veranderen?

Beste Wesley
Meestal verdwijnt de muispijl als je 2 beeldscherm zijn ingesteld.
Start----configuratiescherm(klassieke weergave kiezen)-----
Persoonlijke instellingen----Beeldscherm instellingen.

Als je een NVIDIA grafische kaart op je pc hebt kan je ook dit in config
instellen.
start---configuratiescherm(klassieke weergave)---NVIDIA Configuratiescherm.
In de linker taakvenster op het + teken van Beeldscherm klikken en dan op
''Meerdere beeldschermen installeren'' klikken.
In rechtervenster onder 1.Kies de te gebruiken nview-weergavemodus.
''Gebruik slechts één beeldscherm(standaard)'' aanvinken en klik op Toepassen.

Wesley

"Johnny T" wrote:

> [...]
>

> geprobeerd maar nog steeds helaas het blijkt dus ook dat hij slechts een klein stuk verdwijnt maar groot genoeg om de muis in zijn geheel te laten verdwijnen zou het ook kunnen dat vista bepaalde beeldschermen ondersteunt van bepaalde grootte want ik heb nog een oud beeldscherm de hp l1520

zou het daaraan kunnen liggen?

Wesley schreef op 24-9-2008 19:55:

> geprobeerd maar nog steeds helaas het blijkt dus ook dat hij slechts een klein stuk verdwijnt maar groot genoeg om de muis in zijn geheel te laten verdwijnen zou het ook kunnen dat vista bepaalde beeldschermen ondersteunt van bepaalde grootte want ik heb nog een oud beeldscherm de hp l1520

> [...]

Heeft dat beeldscherm (monitor) geen knopje 'Auto' of zoiets waarmee hij
zich weer calibreert op het aangeboden video-signaal?
[want ik begrijp dat je maar een klein randje van ongeveer 1 cm 'kwijt'
bent]

Wesley

Re: geen linkerrand dus mijnprogramma's verdwijnen
ook geprobeerd maar dat werkt ook niet helaas.
ik raak uit ideen en ik denk jullie onderhand ook

Wesley schreef op 24-9-2008 21:19:
> ook geprobeerd maar dat werkt ook niet helaas.
> ik raak uit ideen en ik denk jullie onderhand ook

Maar klopt het nou dat je links maar een klein randje (~1cm) kwijt bent?
En rechts? Een stukje zwarte balk?
Is er niet op die monitor aan de beeldbreedte en horizontale
beeldpositie in te stellen (met knopjes of zo)?

karelV schreef op 24-9-2008 21:24:

> Maar klopt het nou dat je links maar een klein randje (~1cm) kwijt bent?
> En rechts? Een stukje zwarte balk?
> Is er niet op die monitor aan de beeldbreedte en horizontale
> beeldpositie in te stellen (met knopjes of zo)?

Ik heb net de Users Guide bekeken vanaf
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...eriesId=298781
en op blz 27 en verder staat beschreven hoe je de beeldpositie/grootte
kunt instellen.
Misschien dat deze util van HP ook handig is:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...tem=ir-47946-1

Algemeen: resolutie 1024*768 met refreshrate (verversingsfrequentie)
60Hz instellen!

Wesley

Re: geen linkerrand dus mijnprogramma's verdwijnen
ik heb het antwoord gevonden!! ik heb een printscreen gemaakt van mijn
instellingen van mijn beeldscherm en toen kreeg ik dit:

wat ik dan nog steeds raar vind is dat hij denkt dat ik 2 schermen heb
terwijl ik volgens mij toch echt ingesteld heb dat het 1 scherm hoort te zijn.