Problemen Vista en DVD-speler

Ernst

Problemen Vista en DVD-speler
Goede avond allemaal,

Iedere keer dat ik een DVD of CD in mijn (Plexor) DVDspeler/brander plaats
begint deze automatisch te draaien en zoals ik gewend ben start deze dan
vervolgens het desbetreffende programma op de schijf op.

Tot afgelopen zomer verging mijn zorgeloze wereld, van het 1 op het andere
moment is het volgende probleem naar voren gekomen:

Op het moment dat het opstartproces van de DVD of CD begint krijg ik een
blauw scherm waarin mij wordt verteld dat er een onbekend programma zich zelf
opstart, Vista ziet dit vervolgens als een bedreiging en sluit na ong. 10
sec. mijn computer af!! iedere keer weer!

Dus wel een mooie computer maar geen mooie spellen of software meer voor
mij, ook de al geinstalleerde spellen werken daardoor niet meer. Het frapante
is echter dat ik wel gewoon mijn back-ups kan branden......wie kan mij
helpen? of weet bij wie ik moet zijn?

Vista Business 32 bit is er later opgezet, voorheen stond hier Linux op maar
ik was daar niet vrolijk van geworden....

Dit is de eerste keer dat ik een probleem rond Vista heb opgemerkt en alles
heeft tot op heden normaal gewerkt. De computer draait al op Vista sinds
Januari 2008.

Met vriendelijke groet,

Ernst

Blackbird

Re: Problemen Vista en DVD-speler

"Ernst" <Ernst@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> alles
> heeft tot op heden normaal gewerkt. De computer draait al op Vista sinds

virus check!