ergens een setting verkeerd waardoor ik ProStreet niet kan install

Thibaut

ergens een setting verkeerd waardoor ik ProStreet niet kan install
Beste,

Ik heb Windows Vista en ik heb een foutmelding bij het Installeren van
ProStreet waar ik niks over kan terugvinden.
Hopelijk kunt u mij helpen.

Als de installatie begint verschijnt er geen tekst bij de License Agreement
en ook niet bij PunkBuster.
Daarna, bij de effectieve installatie komt er een foutmelding die zegt: De
systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie
niet kan worden uitgevoerd.

Weet u wat ik hier tegen kan doen?

Mvg
Wim Hekken ;-)

Re: ergens een setting verkeerd waardoor ik ProStreet niet kan install
Thibaut schreef:
> Beste,
>

> Ik heb Windows Vista en ik heb een foutmelding bij het Installeren van
> ProStreet waar ik niks over kan terugvinden.
> Hopelijk kunt u mij helpen.

Wat is die foutmelding?

> [...]
> systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie

Vraag het de systeembeheerder.
--

Wim Hekken ;-)
Carpe Diem
Peter Pors

Re: ergens een setting verkeerd waardoor ik ProStreet niet kan install

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Wat is die foutmelding?

> Vraag het de systeembeheerder.
> --
>
> Wim Hekken ;-)
> Carpe Diem

Het lijkt erop dat jij een beperkt account hebt ofzo, en iemand anders
beheerder of administrator is. Probeer eens te installeren dmv
rechtermuisknop > als administrator uitvoeren > volg dan procedure

succes

Peter