EINDELIJK VERLOST van een evaluatieversie van MS Office (business)

koppe ling

EINDELIJK VERLOST van een evaluatieversie van MS Office (business)
Het kostte een paar dagen, maar het is gelukt! Ruim een maand voordat de
proefversie verliep, heb ik deze kunnen verwijderen mbv
http://support.microsoft.com/kb/928218, optie 3b. Weet nauwelijks meer wat ik
eerst allemaal heb geprobeerd, o.a. Windows Install Clean up. Dit was in mijn
situatie geen oplossing.

Office Business BLEEF hoe dan ook in de programmalijst staan van het
configuratiescherm. Via start en programma's was ik 'm wel kwijt, op de een
of andere manier bleef bij het openen van een Office programma de zakelijke
versie eerst voorbij komen, waarbij het installatieprogramma van de Business
versie nadrukkelijk automatisch en herhaaldelijk werd geopend.

Ook toen ik een permanente Office versie installeerde, zat de proefversie
'ervoor'. Ik kon alleen maar installeren en niet verwijderen. Als ik het
installeer menu of scherm wegklikte, moest ik dit blijven doen net als bij
een pop-up als het ware. Hiermee viel ook vanwege de herhalingen niet te
werken.

De oplossing zat 'm misschien ook in het optelsommetje van probeersels. Ik
wou dat ik bovenstaande eerder had geweten, vandaar even deze reactie. Succes!
Edward

Re: EINDELIJK VERLOST van een evaluatieversie van MS Office (business)

"koppe ling" <koppeling@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
>
> De oplossing zat 'm misschien ook in het optelsommetje van probeersels. Ik
> wou dat ik bovenstaande eerder had geweten, vandaar even deze reactie.

Mag ik u hierbij gelukwensen met de oplossing van dit levensbedreigende
probleem. Ik wens u en uw familie nog vele jaren in harmonie en gezondheid!