Vista lag spike met wlan.

Brisco

Vista lag spike met wlan.
Ik heb Vista met een draadloos internet. Ben een gamer die graag online
speeld. Met xp kon je wzc ( wireles zero configeration) uitzetten.
Maar met vista kan je wlanautoconfig niet uitzetten want je hebt gelijk geen
verbinding meer. Ik heb verschillende proggies geprobeerd,
(VAL vista anti lag program, wlan optimizer, bild soft fastnplay) geen van
alle helpen. Als ik mijn gateway ping, dan gaat het gemiddeld 30 seconden
goed en dan hup een spike van tussen de 1000 tot 1200 ms. Windows voert dan
een netwerk scan uit. Hoe in godsnaam zet je dat uit.
Ik heb heel internet al afgezocht maar geen oplossing gevonden alleen een
heel hoop mensen die ook dit probleem hebben.
Ik heb een sitecom router met kaartje. Sitecom site heeft geen oplossingen
of updates. Het is ook een puur vista probleem.
Wie weet misschien een oplossing?

EDJO

Re: Vista lag spike met wlan.
"Brisco" <weasel_weasel@hotmail.com> wrote in message
news:a385$48d8d733$5353b44a$31472@cache110.multika bel.net...
> [...]
> Ik heb een sitecom router met kaartje. Sitecom site heeft geen oplossingen
> of updates. Het is ook een puur vista probleem.

Hangt er een beetje vanaf of je de 64bit of de 32bit versie van Vista
gebruikt.
Klinkt een beetje vreemd, maar probeer een oude XP-driver voor je
Sitecomkaart te pakken te krijgen en die gebruiken voor Vista.
Met de 64bit versie maak je minder kans op een oude driver als met de 32bit
versie van Vista.

Als je de oude driver werkende krijgt, is de kans groot, dat Vista Anti Lag
of dergelijke WEL werkt, en de spikes laat verdwijnen.

Face

RE: Vista lag spike met wlan.
yo brisco, kan je me vertellen hoe je die pieken bij xp weghaald met dat wzc.
ik heb ook
last van die pieken bij online games.... HELP!
ty Face