Meer Windows 7 screenshots!

http://www.vistabits.nl/nieuws/meer_...reenshots.html

Edward

Re: Meer Windows 7 screenshots!

news:eYgMDJ$GJHA.4408@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...
> http://www.vistabits.nl/nieuws/meer_...reenshots.html

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Duidelijk voortbordurend op Vista. Nog mooier, nog betuttelender. Zitten we
daar echt op te wachten?

Mark Veldhuis

Re: Meer Windows 7 screenshots!
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht

> Duidelijk voortbordurend op Vista. Nog mooier, nog betuttelender. Zitten we
> daar echt op te wachten?

Oordeel nog maar even niet. 't Is misschien leuk om screenshots te zien
(ik ben er zelf altijd wel nieuwsgierig naar), maar:

1) Een OS is meer dan een UI (user interface). Vista bv. ziet er anders
uit dan XP, maar ook "onder de motorkap" zijn er tal van veranderingen.
2) De ehcte UI-aanpassingen worden pas in het laatste stadium van
ontwikkeling van een OS gedaan.

M.i. kunnen we pas een echt oordeel geven in het late beta-stadium van
"seven" en de Release Candidates die daarop ongetwijfeld zullen volgen.

Mark Veldhuis.

C.D.Q.M.P

Re: Meer Windows 7 screenshots!

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> [...]
>
> M.i. kunnen we pas een echt oordeel geven in het late beta-stadium van
> "seven" en de Release Candidates die daarop ongetwijfeld zullen volgen.

Beste Mark, ik ben het volkomen met je eens!
Een OS is meer dan een fraai uiterlijk, kennelijk heeft men dat nog steeds
niet door.
Als ik naar de versies 3.11 t/m Vista kijk ... dan is ... en blijf het
PLAKWERK.
Wellicht zien ze bij M$ het licht, en gebeurd er een WONDER.
Greetz

Jetze Mellema \(MS MVP\)

"C.D.Q.M.P" <alias@fake.invalid> wrote in message
news:82cc6$48d75d7e$54695be0$18600@cache70.multika bel.net...
> Wellicht zien ze bij M$ het licht, en gebeurd er een WONDER.

Gebeurt is met een t. Maar wat vind je van de nieuwe architectuur van
Windows 7? Persoonlijk verwacht ik er veel van, het is zeker revolutionair
te noemen.

Jetze Mellema (MS MVP)

"Jetze Mellema (MS MVP)" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]

> Gebeurt is met een t. Maar wat vind je van de nieuwe architectuur van
> Windows 7? Persoonlijk verwacht ik er veel van, het is zeker revolutionair

Leg eens uit, in simpele bewoordingen (indien mogelijk)

~PC-freakİ~

Re: Meer Windows 7 screenshots!
Op Mon, 22 Sep 2008 12:08:36 +0200, schreef "Jetze Mellema \(MS MVP\)"
<stoppen@hotmail.com> het volgende.

> [...]

>Gebeurt is met een t. Maar wat vind je van de nieuwe architectuur van
>Windows 7? Persoonlijk verwacht ik er veel van, het is zeker revolutionair

Revolutionair??? knap hoor dat je dat alleen al aan die screenshots kan
zien.

groetjes Henk
~PC-freakİ~

Re: Meer Windows 7 screenshots!
Op Sun, 21 Sep 2008 17:44:34 +0200, schreef Mark Veldhuis
<me@privacy.invalid> het volgende.

> [...]
>
>M.i. kunnen we pas een echt oordeel geven in het late beta-stadium van
>"seven" en de Release Candidates die daarop ongetwijfeld zullen volgen.

Helemaal eens, ik hoop dat WinFS dan ook van de partij zal zijn waarvan
het de bedoeling was om het al in Vista te integreren.

groetjes Henk
Cnut

> [...]

> Gebeurt is met een t. Maar wat vind je van de nieuwe architectuur van
> Windows 7? Persoonlijk verwacht ik er veel van, het is zeker revolutionair

Dat zal ook wel moeten om het met Win2K en XP opgebouwde marktaandeel niet
nog verder te verliezen.
Het is ook te hopen dat Win 7 makkelijker op ietsje oudere hardware kan
draaien.
Vooralsnog zie ik weinig "revolutionairs" in de screenshots.

Jetze Mellema \(MS MVP\)

"~PC-freakİ~" <pcfreak@werktniet.invalid> wrote in message
> Revolutionair??? knap hoor dat je dat alleen al aan die screenshots kan
> zien.

Alleen screenshots? Er is al een heel wat informatie naar buiten gesijpeld
de afgelopen tijd. Zo zal er een soort modulaire mini-kernel inzitten, er
wordt vergaand gebruik gemaakt van virtualisatie (vhd-ondersteuning maar ik
verwacht dat applicaties worden aangeboden via een soort App-V achtige vorm
van applicatievirtualisatie) en er komt een multi-touch interface (bekend
van Surface).

Ja, ik verwacht er meer van dan ik deed van Vista.

Jetze Mellema (MS MVP)