Vista WinMail

Lion

Vista WinMail
Beste,
kan iemand me inlichten of het normaal is (niet dat het een probleem vormt
maar zou het toch graag vernemen waarom dit gebeurd) dat wanneer ik mijn
mails ophaal, het detailvenstertje (detail/fouten), waar men het proces van
het aflopen van mijn 5 verschillende mailaccounts kan zien, zich terzelfder
tijd opent met het venstertje waar men via de schuivende blokjes het
binnenkomen van de berichten kan volgen. Bij mijn vorige Laptop, die was
uitgerust met het OS Windows XP Home, was dat niet het geval en opende het
venstertje zich enkel om te melden dat er een probleem was met de server. Ik
heb al de instellingen van mijn accounts nagekeken en deze zijn korrekt
ingesteld. Daaronder staat ook een account van Gmail voor het binnenhalen
(op WinMail) van de berichten die daar zijn gepost. Indien deze laatste het
probleem zou veroorzaken kan ik melden dat ook dat bij Windows Xp Home de
Gmail account aanwezig was en bleef het detail/fouten venstertje dicht.
reeds op voorhand bedankt voor de informatie daaromtrent
Ik gebruik Windows Vista Ultimate.

MVGroeten,
Lion

Re: Vista WinMail
> [...]
> Gmail account aanwezig was en bleef het detail/fouten venstertje dicht.
> reeds op voorhand bedankt voor de informatie daaromtrent

Als ik het goed heb,(ik gebruikt WM niet) dan verschijnt dat venster
alleen als je handmatig je mail ophaald. Als je WM hebt ingesteld om
iedere x minuten mail op te halen, dan verschijnt het venster niet.
Als je op << details klikt, dan verdwijnt het onderste deel van het
schermpje, zodat je alleen de voorgangsbalk ziet.

Lion

Re: Vista WinMail
aan Mamamegs.

Juist, het is wanneer ik handmatig verzenden/ontvangen doe dat het 'detail'
venster zich opent samen met het verzenden en inkom 'venster'. Wanneer het
via de tijdsinstelling gebeurd dan is er zelfs niks te zien, nog vooruitgang
van de inkomende of uitgaande mails, nog 'detail venster'.

grtz,
Lion

Re: Vista WinMail
> [...]
> via de tijdsinstelling gebeurd dan is er zelfs niks te zien, nog vooruitgang
> van de inkomende of uitgaande mails, nog 'detail venster'.

dus de normale gang van zaken. ;-)